اعلام نتایج انتخابات اتحادیه ی سرویس کاران اتومبیل / حضور تنها نیمی از اعضا در انتخابات
حضور کمرنگ اعضا در برگزاري انتخابات

اعلام نتایج انتخابات اتحادیه ی سرویس کاران اتومبیل / حضور تنها نیمی از اعضا در انتخابات

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>پس از حضور کمرنگ اعضا در برگزاری انتخابات شوفاژکاران ساری ؛ دیروز نیز شاهد عدم مشارکت حداکثری اعضای اتحادیه ی سرویس کاران اتومبیل در مرکز استان بودیم. حضور تنها نیمی از اعضا در انتخابات به چه معناست؟ چه دلایلی برای این مشارکت کمرنگ وجود دارد؟ <br /> </span></p>

اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - میر احمد اندرواژ رئیس اتاق اصناف مرکز استان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اعلام نتیجه انتخابات اتحادیه ی سرویس کاران اتومبیل ساری گفت: این انتخابات بنا بر اعلام رسمی اعلام شده دیروز 8 اردیبهشت در اتاق اصناف ساری از ساعت 15 الی 17 عصر با حضور کاندیداها و اعضای این اتحادیه در کمال صحت و آرامش برگزار و نتیجه ی ان به شرح ذیل است:

1- یار علی احمدی : 127 رای

2 - امید زارعی : 57 رای

3- علی حیدرزاده : 50 رای

4- اسماعیل تشکری : 41 رای

5- عباس وفایی نژاد : 30 رای

اما نکته تعجب برانگیز و قابل تامل این انتخابات همچون انتخابات دیروز اتحادیه ی شوفاژکاران مرکز استان حضور  حد اقلی و کمرنگ  اعضا در انتخابات است. گفتنی است علیرغم اینکه این اتحادیه دارای 228 عضو دارای پروانه کسب می باشد که حق رای دارند اما در کمال تعجب تنها نزدیک به 130عضو این اتحادیه در این انتخابات حضور یافتند که بعلت رسیدن به حد نصاب یک سوم کل اعضا این انتخابات برگزار و آرا اعلام شده قانونی و مقبول است.


ارسال دیدگاه