استاندار مازندران،منتخب مجمع نمایندگان مازندران /شایعات عوامل ناآگاه به نفع استان نیست

استاندار مازندران،منتخب مجمع نمایندگان مازندران /شایعات عوامل ناآگاه به نفع استان نیست

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار گفت:دلیل حمایت ما از استاندار به خاطر نظرات عناصر سیاسی استان نیست، بلکه آقای فلاح یکی از گزینه های مجمع نمایندگان مازندران بود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار بلاغ در سوادکوه، درباره برخی شایعات به وجود آمده در روزهای اخیر مبنی بر احتمال تغییر استاندار اظهار داشت: این اتفاقات شایعاتی است که برخی از عوامل نا آگاه به آن دامن می زنند و خیلی به نفع استان نیست.
 
وی خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران سه نفر را جهت تصدی پست استانداری به وزارت کشور معرفی کردند که از این میان وزارت کشور آقای فلاح را انتخاب کرد، ما هم از آقای فلاح حمایت می کنیم.
 
حسینی در ادامه به دلایل حمایت از ربیع فلاح پرداخت و گفت: دلیل حمایت ما از استاندار به خاطر نظرات عناصر سیاسی استان نیست، بلکه آقای فلاح یکی از گزینه های مجمع بود و مجمع نمایندگان مازندران نیز آن قدر عاقل است که بعد از سه ماه ازشخصی  که خود برای استانداری معرفی کرد روی گردان نشود.
 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار فعالیت بسیار بالای ربیع فلاح را دومین عامل حمایت از وی عنوان کرد و افزود: آقای فلاح بسیار فعال است و ما در عرصه های مختلف ایشان را بسیار فعال و زحمت کش دیدیم، دلیلی برای مخالفت با وی نداریم.
 
حسینی با اشاره به عدم دخالت در انتخاب فرمانداران دلیل سوم حمایت از فلاح را اینگونه بیان کرد: هر چند من در انتخابات حوزه انتخابیه خیلی ورود نمی کنم اما به جرات می توان گفت که انتخاب ها در حوزه انتخابیۀ ما انتخابات صحیحی است .
 
وی اظهار داشت: ما با فرمانداران مان مشکلی نداریم، اکثرا از خانواده شهدا و انسان های با تجربه ای هستند که از نظر سیاسی خیلی تند نیستند.
 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار تاکید کرد: در منطقه ما در انتخاب 5 فرماندار آن اعتدالی که قرار بود رعایت شود رعایت شد.
 
وی در پایان گفت: ممکن است ضعف و قوت در همه ما وجود داشته باشد ولی با این حال به نظر من استاندار خوب است و ما حمایت می کنیم.


ارسال دیدگاه