به گزارش مازنداصناف، شرکت بیمه دی همسو با این رویکرد دوره آموزشی بیمه عمر زندگی را برای نمایندگان فروش چهار استان شمالی شامل گیلان ، گلستان ، سمنان و مازندران را در ساری برگزار کرد.
پویش دی تا دی بیمه زندگی و سازمان فروش بیمه زندگی توسط اعضای هیات مدیره به خصوص شخص هادی عبداللهی مدیر عامل شرکت بیمه دی کشور به صورت وبیناری رونمایی شد.
مدیر عامل بیمه دی کشور در این مراسم با اظهار این که ازهمه همکاران که اکنون با همصدایی و تلاش مضاعف طرح بیمه عمر را شروع کردند، قدردانی می کنم، گفت: این شرکت در توانگری و توانمندی و افزایش سرمایه به درستی عمل کرده است ،یعنی تحقق برنامه تا ۹۵ درصد در این صنعت رخ داده است اما ثبات فروش را باید با اصلاح سبد و با اهتمام به بیمه عمر زندگی تضمین کنیم.

عبداللهی خطاب به همکاران و نمایندگان فروش، ماهیت بیمه را فروش و اعتماد به بیمهگذاران توصیف کرد و ادامه داد: بیمهگذار در واقع خواستار آرامش خریداری میکند و شبکه فروش باید هم در گفتار و هم در رفتار نماد اعتماد و صداقت باشد.
وی تصریح کرد: نقش اساسی شبکه فروش در توسعه فرهنگ بیمه و حرکت شرکت به سمت مدلهای پایدار سودآوری ، فروش هوشمند، تحول دیجیتال و تقویت توانگری مالی است.
وی با بیان اینکه ظرفیت سازی در بیمه دی برای حوزه دیجیتال و هوش مصنوعی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: همسو با این رویکرد۱۲ طرح هوشمند سازی شرکت بیمه دی به صورت جدی و منظم در دستور کار است.
عبداللهی با ذکر این نکته که طرح ملی کاهش و بهینهسازی هزینه درمان در شرکت بیمه دی دنبال می شود ،ادامه داد:
اساس بیمه دی دانش بنیان خواهد شد و اکنون مرکز نوآوری شرکت در حال راه اندازی است.
وی در ادامه به اهمیت عملیاتی شدن برنامه افزایش نرخ سرمایهگذاری در بیمه اشاره کرد و گفت: در مجموع شرکت های بیمه ای در حوزه سرمایهگذاری عقب افتادگی دارند و این مقوله مهم در بیمه دی هم مشهود است ، بنابراین بیمه بعنوان شرکت بورسی و بنگاه اقتصادی باید سرمایهگذاری داشته باشد.

مدیر عامل شرکت بیمه دی همکاران شبکه فروش را همانند دیگر کارکنان شرکت از اعضای یک خانواده توصیف کرد و گفت: امروز شرکت بیمه دی در نقطه عطفی قرار دارد و به رشد خوبی رسیده است ، اکنون باید به کیفیت خدمات اهتمام شود و صد البته باید از رکورد های خود مراقبت کنیم.
عبداللهی با ذکر این نکته که شرکت بیمه ای در کمتر از ۶ ماه از عرش به فرش سقوط می کند، گفت : باید در کنار بیمه درمان به بیمه عمر زندگی که امروز این رشته بیمه ای در سبد بیمه دی قرار گرفته است را گسترش بدهیم تا به پایداری درآمدی برسیم.
وی همچنین گفت: شعبه های مختلف فروش بیمه دی در کشور باید به موازات هم تلاش رو به رشد داشته باشند. تاکید می کنم توانمندی ،صداقت و اهلیت افراد در بیمه دی بسیار مهم است و مورد توجه شرکت قرار دارد.
وی ادامه داد: آنچه برای شرکت بیمه دی مورد اهتمام است ، صداقت و اعتماد نمایندگان شرکت در مناطق مختلف کشور است.
وی گفت: اکنون پرداخت ها به نمایندگی فروش تا ۳۰ درصد ست که باید بیشتر شود. معتقدم مبنای پرداخت کفایت ،عدالت و رقابت است. یعنی با خلاقیت افراد در شعب و ستاد رقابت و انگیزه ایجاد می شود .
وی تصریح کرد: به همین دلیل برای جبران خدمات همکاران سهم و محدودیت را قایل نمی شویم.

لزوم حفظ و افزایش ارزش حق بیمه در شرکت بیمه دی
مدیر بیمه دی مازندران با بیان اینکه حفظ ارزش پول بیمه گذار از سوی این شرکت بسیار مهم است ، گفت: متاسفانه با افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی جذابیت برای بیمه گذاران تحت تاثیر منفی قرار می گیرد . به همین دلیل بیمه دی برای رشته بیمه زندگی طرح بیمه زندگی بهادار را عرضه می کند.
محمد کاملی با توضیح این صندوق های سرمایهگذاری مختلف از جمله مسکن و صندوق طلا است به رشته بیمه عمر و زندگی متصل شده است ، تصریح کرد: با این روش حفظ ارزش پول بیمه گذاران تضمین تر می شود.
وی همچنین از حمایت بیمه دی در قالب معرفی وام ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به بانک برای خرید بیمه زندگی خبر داد و گفت: بیمه زندگی دی منحصربفرد ترین صندوق بیمه است .
وی افزایش ضریب نفوذ بیمه در رشته بیمه عمر زندگی را بسیار مهم دانست و گفت : امروز اهمیت این موضوع همزمان با رونمایی از پویش بیمه دی تا دی بیمه زندگی و سازمان فروش بیمه زندگی در قالب آموزش به نمایندگان فروش تبیین شده است.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه