چرا دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی باید بیکار باشند‌
نماينده مردم ساري و مياندرود:

چرا دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی باید بیکار باشند‌

<p style='text-align: justify; '><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '>&nbsp;نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: دانشجویان بعد از فارغ&zwnj;التحصیلی از دانشگاه به دانشگاه بزرگ&zwnj;تری به نام بیکاری منتقل می&zwnj;شوند.</span></span></p>

به گزارش مازنداصناف و به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد دامادی بعدازظهر امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه دانشجویان کوشا و مطالبه‌گر هستند، اظهار داشت: آنجایی که باید حرف بزنیم از حقوق‌مان دفاع کنیم و فریادمان را به گوش جهانیان برسانیم.


وی با بیان اینکه نسل من دارد فراموش می‌شود، گفت: جایگاه نسل من در اداره کشور کجا است، ما تاریخ مصرف نداریم.

دامادی بیان داشت: دانشجو مطالبه‌گر است، سرسپرده نیست و قلمش را به هیچ مقام و منفعتی نخواهد فروخت و برای همین روز دانشجو زنده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به اینکه در این روز مسئولان باید به سخنان، مشکلات و مسائل دانشجویان توجه کنند، ادامه داد: دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه به دانشگاه بزرگ‌تری به نام بیکاری منتقل می‌شوند.

وی افزود: دانشجویانی که به جرم گفتن مشکلات ستاره‌دار شدند و ما از این مسائل به راحتی عبور نخواهیم کرد.

دامادی اذعان داشت: کسی‌ که مسائل، بیکاری و فرار صنعت از مازندران و جاده‌های خراب و مطالبه‌گری دانشجویان را ببیند و جلسه‌های ویترینی بگذارد از محنت مردم بی‌خبر است.

ارسال دیدگاه