پاسخگویی مستقیم مدیرعامل توزیع برق مازندران به مطالبات مردمی در سامانه سامد

پاسخگویی مستقیم مدیرعامل توزیع برق مازندران به مطالبات مردمی در سامانه سامد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، روز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ در راستای تحقق اصل پاسخگویی و ارتباط مستقیم با شهروندان، در مرکز الکترونیک ارتباط مردمی دولت (سامد) حضور می‌یابد و به صورت تلفنی به سؤالات و مشکلات مردمی پاسخ خواهد داد.

به گزارش مازنداصناف، مهندس حسینی کارنامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، روز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ در راستای تحقق اصل پاسخگویی و ارتباط مستقیم با شهروندان، در مرکز الکترونیک ارتباط مردمی دولت (سامد) حضور می‌یابد و به صورت تلفنی به سؤالات و مشکلات مردمی پاسخ خواهد داد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در اطلاعیه‌ی اعلام کرد: شهروندان شریف مازندرانی می‌توانند در روز شنبه، ۱۵ آذر ۱۴۰۴، از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ ظهر، از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱، بدون واسطه با مهندس حسینی کارنامی، مدیرعامل توزیع برق استان، در خصوص مسائل مرتبط با خدمات‌رسانی، شبکه برق، طرح‌های توسعه و سایر موضوعات مربوطه به صورت مستقیم صحبت کنند.

 

سامانه سامد (۱۱۱) به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت، این فرصت را فراهم می‌کند تا مدیران ارشد استانی به صورت دوره‌ای در این مرکز حضور یافته و ضمن دریافت گزارش‌ها و مشکلات مردمی، دستورات لازم برای رفع موانع و ارائه خدمات بهتر را صادر کنند.

حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق در این سامانه نشان‌دهنده عزم این مجموعه برای افزایش شفافیت و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه زیرساخت‌های انرژی در استان است. مسائل مرتبط با پایداری شبکه در ایام پیک بار، توسعه شبکه‌های روستایی، و طرح‌های کاهش خاموشی‌ها از مهم‌ترین موضوعاتی است که شهروندان می‌توانند در این فرصت با مدیرعامل مطرح سازند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه