به گزارش مازنداصناف و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان - معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در نامهای خطاب به مدیرکل حوزه وزارتی وزارت نیرو، از دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل و عملکرد ممتاز روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان در حوزه اطلاعرسانی، پاسخگویی اجتماعی و پشتیبانی از مأموریتهای فنی وزارت نیرو در سال جاری قدردانی کرد.
در این نامه که از سوی قاسم یکله، معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی صادر شده، عملکرد روابط عمومی این شرکت در حوزههای ارتباطی و رسانهای، «هوشمندانه، فعال و مؤثر» توصیف و اقدامات انجامشده در زمینه پاسخگویی، اطلاعرسانی بهموقع و تعامل سازنده با رسانهها قابل تقدیر و تشویق اعلام شده است.
سیدعلی مهدویفر، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، با تقدیر از حمایت های دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از دفتر روابط عمومی شرکت به تغییر رویکرد این دفتر از اطلاعرسانی صرف به بازوی عملیاتی مدیریت مصرف در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و بیان داشت: عملکرد روابط عمومی دیگر صرفاً در انتشار خبر خلاصه نمیشود، بلکه با برنامهریزی هدفمند در خدمت مأموریتهای شرکت و سیاستهای وزارت نیرو قرار گرفته است.
سید علی مهدویفر با اشاره به دستاوردهای ششماهه روابط عمومی، از انتشار بیش از ۱۳۳ خبر در مطبوعات سراسری، ۲۲ برنامه تلویزیونی گفتگو محور، ۲۲۰ خبر در رسانههای کشور و ۲۵۰ خبر و گزارش تصویری در سایت رسمی شرکت* خبر داد و افزود: در کنار این فعالیتها، تولید ۹۸ اثر گرافیکی، ۶۴ کلیپ تخصصی و انتشار ۱۳۰ محتوای ویدئویی در فضای مجازی، بیانگر گذار روابط عمومی به مرحلهای حرفهایتر و چندبعدیتر است.
وی ادامه داد: در تابستان گذشته، عملیات رسانهای گستردهای با بیش از ۷۴۰۰ محتوای آموزشی و خبری مدیریت مصرف در ۳۰ کانال خبری استان به اجرا درآمد که هدف آن، تغییر واقعی رفتار مصرفکنندگان و کاهش بار شبکه در ایام اوج مصرف بود.
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پایان تأکید کرد: امروز روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان با بهرهگیری از ۱۵ بستر ارتباطی و بیش از ۵۲۰۰ مخاطب فعال، نه تنها یک واحد اطلاعرسانی، بلکه بازوی ارتباطی، تصمیمساز و عملیاتی شرکت محسوب میشود.
در پی این تقدیر، دکتر موسویتاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، ضمن قدردانی از حمایتهای مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو، این موفقیت را حاصل تلاش جمعی و همدلی خانواده بزرگ شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان دانست و اظهار داشت: تحول در روابط عمومی شرکت، نقش تعیینکنندهای در تحقق اهداف توسعهای و بهویژه در مدیریت مصرف برق داشته است.

انتهای خبر/
ارسال دیدگاه