به گزارش مازنداصناف و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران - سید حسین ساداتحسینی با اشاره به اینکه اتحادیه وظیفهای از سوی وزارت صمت و اتاق اصناف دارد، گفت: صدور مجوز برای اعضا، نظارت بر مجوزها و رسیدگی به شکایات و نیز قانونگذاری در سطح اتحادیه برای اعضای صنفی، از وظایف ما است.
وی همچنین افزود: در هفته ۱۰۰ تا ۱۵۰ پرونده شکایت به دست ما می رسد که ۸۰درصد آن به تعمیرات تلفن همراه مربوط است. در سال بین ۲,۵ تا سه میلیارد دلار تلفن همراه وارد می کنیم که بسته به مبلغ، سالی دو میلیون تلفن همراه وارد کشور می شود که موجب ضعف در روند خدمت رسانی خواهد شد.
ساداتحسینی با بیان اینکه فروش تلفن همراه در اختیار اتحادیه دستگاههای صوتی و تصویری و واردات و خدمات نیز در دستِ اتحادیه ما است، ادامه داد: مردم در این زمینه سردرگم هستند، چراکه شرکتهای واردکننده خدمات ارائه میدهند و برخی شرکتها نیز به صورت مجزا خدماتدهی را عهدهدار هستند.
رئیس کمیسیون تخصصی موبایل در اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: خدمات پس از فروش در کشورمان ۱۸ ماه است که یکی از معضلات ما است؛ چراکه بسیاری کشورها این خدمات را یکساله برعهده میگیرند. اما تغییر رویه در ارائه خدمات پس از فروشِ ۱۸ ماهه به زودی اتفاق خواهد افتاد.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه