نفی دولت گذشته در گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور موجب نگرانی خیلی ها شد
عضو مجلس خبرگان رهبري:

نفی دولت گذشته در گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور موجب نگرانی خیلی ها شد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در شرایط کنونی که آقای روحانی در گزارش 100 روزه خود، تنها به جنبه نفی دولت های گذشته پرداخت، باعث نگرانی خیلی ها از جمله بنده شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از بلاغ - آیت الله نورالله طبرسی، عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اطلاعی از این که آمار ارائه شده از سوی رئیس جمهور در گزارش ۱۰۰ روزه ابتدایی دولت مستند بود یا خیر ندارم، عنوان کرد: اما در شرایط کنونی نفی دولت های گذشته از سوی آقای روحانی، باعث نگرانی خیلی ها از جمله بنده شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر این که باید کارهای مثبت دولت گذشته نیز در این گزارش مطرح می شد، عنوان کرد: رهبری هنگامی که می خواهند از دولتی انتقاد کنند، ابتدا عملکرد مثبت آن دولت را ذکر می کنند، سپس به تشریح اقدامات انجام نشده می پردازند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که این مسئله گلایه ای است که همه از آقای روحانی دارند، افزود: تمامی اقدامات آقای احمدی نژاد منفی نبود بلکه اقدمات مثبتی دولت نهم و دهم انجام داد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: این که آقای روحانی می گوید خزانه ما خالی است، باعث خوشحالی دشمنان می شود و این خود یک نقطه ضعف است.


ارسال دیدگاه