ورود 30 کامیون تجهیزات به بیمارستان فوق تخصصی چالوس
نماينده مردم نوشهر و چالوس خبر داد

ورود 30 کامیون تجهیزات به بیمارستان فوق تخصصی چالوس

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: تاکنون 30 کامیون تجهیزات بیمارستانی و پشتیبانی بیمارستان فوق&zwnj;تخصصی چالوس به بیمارستان فوق تخصصی چالوس رسید.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی بعداز ظهر امروز در بازدید از بیمارستان فوق‌تخصصی چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که در این باره انجام دادم به لطف خدا امکانات و تجهیزات بیمارستان فوق‌تخصصی چالوس به وسیله چندین دستگاه کامیون وارد چالوس شد و در ساختمان جدید بیمارستان فوق تخصصی چالوس تخلیه شدند.

 وی با بیان اینکه تاکنون حدود 30 کامیون حامل امکانات پشتیبانی و تجهیزات بیمارستانی در بیمارستان فوق تخصصی چالوس تخلیه شد،افزود: ورود و تخلیه تجهیزات و امکانات بیمارستان فوق تخصصی چالوس همچنان در روزهای آینده بدون وقفه ادامه می‌یابد و این بیمارستان به مرور در بخش‌های مختلف تجهیز کامل می‌شود.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس تصریح کرد: تمامی وسایل و امکاناتی که به وسیله کامیون‌های ویژه به بیمارستان فوق تخصصی چالوس می‌رسد از بهترین و مدرن‌ترین امکانات بیمارستانی است و این فصل جدیدی در راه خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان منطقه مازندران و به وی‍‍ژه چالوس و نوشهر و غرب استان است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در بخش امکانات پشتیبانی و تجهیزات بیمارستانی در مجموع حدود 60 درصد کارها انجام شده است.

 احمدی لاشکی همچنین تاکید کرد: در بحث تامین نیروی انسانی این بیمارستان نیز از نیروی بومی استفاده می‌شود که این امر نیز از نظر اشتغال حائز اهمیت است.

رئیس بیمارستان طالقانی چالوس نیز در این باره به خبرنگار فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده روند تجهیز بیمارستان فوق تخصصی چالوس در بخش امکانات پشتیبانی و تجهیزات بیمارستانی در حال انجام است.

 رو‌ح‌الله کیا افزود: چهار اکیپ در حال چینش امکانات جدید و  پشتیبانی در بخش‌هایی نظیر آشپزخانه، اتاق استریل، رختشور خانه و مخابرات این بیمارستان هستند و روند کار به طور کلی دارای سرعت بسیار خوبی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی چالوس 180 تختخوابی است، ابراز کرد: تاکنون تعداد 70 تخت بیمارستانی جدید در بیمارستان فوق تخصصی چالوس تخلیه شد و بقیه نیز به زودی وارد چالوس و این بیمارستان می‌شوند.

رئیس بیمارستان طالقانی چالوس با بیان اینکه امکانات آزمایشگاه نیز از راه رسید، اظهار داشت: کامیون‌های حامل تجهیزات همچنان در راه ورود به بیمارستان فوق‌تخصصی چالوس هستند و به لطف خدا همه چیز در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.


ارسال دیدگاه