پیام تبریک مدیرعامل آبفا مازندران به مناسبت روز روابط عمومی
مدیر عامل آبفا مازندران در پیامی به مناسبت ۲۷اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت و عنوان کرد:روز روابط عمومی، فرصتی برای تقدیر از تلاشهای بیوقفه فعالان این عرصه و یادآوری مسئولیتهای خطیر آنان در قبال جامعه است.
به گزارش مازنداصناف، و به نقل از روابط عمومی آبفای مازندران– بهزاد برارزاده مدیر عامل آبفا مازندران در پیامی به مناسبت ۲۷اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
در تقویم مناسبتهای ایران، ۲۷اردیبهشت ماه، به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شد، روزی که بیش از هر چیز، یادآور اهمیت نقش کلیدی و استراتژیک این حرفه در دنیای امروز است. در عصری که ارتباطات به سرعت در حال تحول است و افکار عمومی به عنوان یکی از مهمترین سرمایههای هر سازمان و کشوری محسوب میشود، روابط عمومی به عنوان هنر برقراری ارتباط موثر و مدیریت افکار عمومی، نقشی بیبدیل ایفا میکند.
روابط عمومی در ایران، به عنوان یک حرفه تخصصی، در طول سالیان متمادی، فراز و نشیبهای بسیاری را پشت سر گذاشته است. با این حال، با گسترش رسانهها و افزایش آگاهی عمومی، اهمیت آن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. روابط عمومی امروز، تنها به اطلاعرسانی و تبلیغات محدود نمیشود، بلکه به عنوان یک مشاور استراتژیک، در تصمیمگیریهای کلان سازمانها و نهادها نقش دارد.
روز روابط عمومی، فرصتی است برای تقدیر از تلاشهای بیوقفه فعالان این عرصه و همچنین، یادآوری مسئولیتهای خطیر آنان در قبال جامعه است؛ لذا اینجانب فرارسیدن این روز را به همه دستاندرکاران ساعی و پرتلاش روابط عمومی ها که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت مینمایم.
در تقویم مناسبتهای ایران، ۲۷اردیبهشت ماه، به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شد، روزی که بیش از هر چیز، یادآور اهمیت نقش کلیدی و استراتژیک این حرفه در دنیای امروز است. در عصری که ارتباطات به سرعت در حال تحول است و افکار عمومی به عنوان یکی از مهمترین سرمایههای هر سازمان و کشوری محسوب میشود، روابط عمومی به عنوان هنر برقراری ارتباط موثر و مدیریت افکار عمومی، نقشی بیبدیل ایفا میکند.
روابط عمومی در ایران، به عنوان یک حرفه تخصصی، در طول سالیان متمادی، فراز و نشیبهای بسیاری را پشت سر گذاشته است. با این حال، با گسترش رسانهها و افزایش آگاهی عمومی، اهمیت آن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. روابط عمومی امروز، تنها به اطلاعرسانی و تبلیغات محدود نمیشود، بلکه به عنوان یک مشاور استراتژیک، در تصمیمگیریهای کلان سازمانها و نهادها نقش دارد.
روز روابط عمومی، فرصتی است برای تقدیر از تلاشهای بیوقفه فعالان این عرصه و همچنین، یادآوری مسئولیتهای خطیر آنان در قبال جامعه است؛ لذا اینجانب فرارسیدن این روز را به همه دستاندرکاران ساعی و پرتلاش روابط عمومی ها که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت مینمایم.
انتهای خبر/