پیام رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

پیام رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش مازنداصناف، سرهنگ جواد پولایی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.   

در متن این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

با کمال تأسف و اندوه عمیق، خبر ترور حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، شخصیت برجسته، مبرز، تاثیرگذار، عزیز و بزرگ‌مرد جهاد فی‌ سبيل‌ الله در منطقه و بخصوص در میان شیعیان جهان، دل‌هایمان را به درد آورد.

ایشان با جان‌فشانی و فداکاری‌های خود به عنوان نماد حق‌طلبی و مقاومت، در مقابل ظلم و نابرابری دشمن صهیونیستی ایستادگی کردند و همواره برای برقراری عدالت و وحدت در میان مسلمانان و نجات راه قدس و دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین، شبانه‌روزی و بی‌شائبه از هیچ کوشش و حمایتی فروگذار نکردند.

ما در مکتب حزب الله با آرمان روح الله در پاسداری از شریعت و انسانیت، نصر الله، سلیمانی، هنیه، متوسلیان و صدرها داده و خواهیم داد که جز این شایسته ی پیروان حضرت ابا عبدالله (ع) نیست.

این شهادت بزرگ را به تمامی مردم ایران و خانواده محترم آن بزرگ مرد تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق برای روح بلند آن شهید بزرگوار، همنشینی با اولیا الله و همجواری با سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) مسألت می‌نمایم.

جواد پولایی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه