ضرورت مدیریت واردات برای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان
نماینده ولی‌فقیه در مازندران تاکید کرد؛

ضرورت مدیریت واردات برای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، گفت: مدیریت تنظیم بازار در امر واردات مهم است تا هم مصرف‌کننده و هم تولیدکننده دچار مشکل نشود.

به گزارش مازنداصناف، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه در جشنواره برکت در منطقه گهرباران ساری، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی وضعیت کشاورزی و باغداری امسال در استان مازندران مطلوب بوده است.

وی افزود: با توجه به تولیدات خوب مشکلات و نگرانی امروز باغداران و کشاورزان مربوط به بازار است که باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امسال مشکل ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار زمین که سال قبل زیر کشت شالی نرفته بود برطرف شد، تصریح کرد: در تنظیم بازار مدیریت واردات به‌گونه‌ای باشد که نه سیخ و نه کباب بسوزد و کشاورز متضرر نشود و البته نه آن‌چنان که مصرف‌کننده دچار مشکل شود بلکه می‌توان مدیریت کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه در مازندران آب زیاد داریم ولی آب‌ها مهار نمی‌شود، تصریح کرد: بیشتر آب‌های سطحی به سمت دریا سرریز می‌شود درحالی‌که می‌توان از این آب استفاده کرد ولی با استفاده بهینه از این نعمت خدادادی هنوز فاصله داریم.

محمدی لائینی با تقدیر از آئین شکرگزاری و جشنواره برکت، گفت: کلید هزینه‌های زمین در دست کشاورزان است، باید همیشه شکرگزار خداوند باشیم، اگر صد برابر این را هم داشته باشیم ولی شکرگزار نباشیم بی‌برکت می‌شود، برکت بسیار مهم است.

امام‌جمعه ساری با بیان اینکه شکر هم با زبان و هم با عمل است، تأکید کرد: باید در عمل و رفتار از خدا تشکر داشته باشیم و حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام بدانیم و به نماز توجه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اهمیت توجه به حجاب، نماز اول وقت و حلال‌خوری، خاطرنشان کرد: سگ در داخل خانه‌نگهداری می‌کنند، جای سگ در بیرون خانه در بین گله گوسفند است اما اگر در خانه باشد تمام زندگی نجس می‌شود، گربه حرام‌گوشت است موی تن گربه در لباس باشد نماز باطل است و باید باخدا باشیم و باخدا زندگی کنیم درحالی‌که اینها فرهنگ غرب است.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه