آغاز فروش آسفالت و بتن و مصنوعات بتنی در کارخانه مِرمِت
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری خبر داد:

آغاز فروش آسفالت و بتن و مصنوعات بتنی در کارخانه مِرمِت

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از آغاز فروش آسفالت و بتن و مصنوعات بتنی در کارخانه مِرمِت ساری خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، سید مصطفی موسوی مهر از آغاز فروش آسفالت و بتن و مصنوعات بتنی در کارخانه مِرمِت ساری خبر داد و گفت: این سازمان آمادگی لازم جهت فروش آزاد بتن آماده با بهترین کیفیت طبق استاندارد ۶۰۴۰ را دارد.

 وی بابیان اینکه با به‌روزرسانی دستگاه‌ها و خرید ماشین‌آلات جدید ظرفیت خط تولید این کارخانه ارتقاءیافته است، افزود: میزان تولید کارخانه آسفالت درگذشته روزانه ۱۰۰ تن بوده که با نوسازی تجهیزات، در حال حاضر این کارخانه توانایی تولید روزانه ۲۵۰ تن آسفالت را دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری بابیان اینکه کارخانه بتن نیز با فعال بودن دو دستگاه بچینگ یک متری (RCC)، قادر به بارگیری هم‌زمان دو تراک میکسر است، گفت: همچنین واحد مصنوعات بتنی در یک ماه اخیر یک دستگاه تولید بلوک تمام مکانیزه را به خط تولید اضافه کرده تا ظرفیت روزانه را افزایش دهد.

 موسوی مهر با اشاره به تولید موزاییک شهری، جداول بتنی و نوه بتنی با بهترین کیفیت و متریال و دستگاه‌های تمام مکانیزه، گفت: تولیدات این سازمان در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر استفاده می‌شود.

وی از اعلام آمادگی فروش تولیدات این سازمان به سایر بخش‌ها خبر داد و افزود: تولیدات این کارخانه با بهترین و بروزترین دستگاه‌های مکانیزه جهت عرضه و فروش به شهروندان ساری باقیمت مصوب ارائه می‌شود.

موسوی مهر گفت: سازمان عمران شهرداری ساری با بهترین دستگاه خط تولید و باکیفیت‌ترین مصالح و قیمت مصوب در نظر دارد بهترین خدمات را به خریداران ارائه دهد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در پایان از عموم مردم، دهیاری‌ها، شوراهای روستاها و سایر ادارات و پیمانکاران برای تحقق این مهم دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه