کشف احتکار ۲۰ میلیاردی لوازم خانگی در ساری
رئيس پليس امنيت اقتصادی مازندران خبر داد:

کشف احتکار ۲۰ میلیاردی لوازم خانگی در ساری

رئيس پليس امنيت اقتصادی مازندران از کشف يک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲۰ ميليارد ريال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش مازنداصناف،محمد محمدپور اظهار کرد: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار کالا، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان مازندران در شهرستان ساري از وجود يک انبار احتکار لوازم خانگي مطلع شدند.
 

وي گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي پليس امنيت اقتصادي استان و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساري از اين انبار بازديد و در بازرسي از آن انواع لوازم خانگي برقي، ظروف شيشه اي برند ايراني كشف كردند که طي بررسي کارشناسان، اين انبار در سامانه تجارت و انبارها ثبت نبود و در مصاديق احتکار قرار گرفت.
 
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با اشاره به اينکه ارزش ريالي کالاهاي کشف شده از سوي کارشناسان ۲۰ ميليارد ريال برآورد شده است، گفت : در اين خصوص پرونده تشکيل و مالک انبار نيز به مراجع قضائي معرفي شد.
 
محمد پور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهاي اصلي و ضروري مردم، يکي از اولويت‌هاي مهم پليس است که در اين راستا با تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شاهد اقدامات خوبي در اين زمينه بوده‌ايم.
 
وي ضمن تقدير و تشکر از مساعدت و معاضدت  از هموطنان عزيز در کل استان مازندران  درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي، موضوع را به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

ارسال دیدگاه