دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی خرید و فروش املاک در محمودآباد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی خرید و فروش املاک در محمودآباد

فردی که در پوشش خرید و فروش املاک در مازندران بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود،دستگیر شد.

به گزارش مازنداصناف، سردار سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی ارسال حکم جلب کلاهبرداری که در پوشش خرید و فروش املاک از شهروندان در استان مازندران کلاهبرداری کرده بود، بلافاصله با تشکیل یک کارگروه ویژه، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه متهم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی قرار داشته است، افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در یکی از روستا‌های شهرستان شدند.

سردار حسینی گفت: مأموران پس از اخذ نیابت قضائی با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند، این کلاهبردار متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت در امانت بوده را در مکان مورد نظر دستگیر کنند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های تخصصی و فنی کارآگاهان به بزه انتصابی و کلاهبرداری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی در پوشش خرید و فروش املاک از شهروندان در استان مازندران اعتراف کرد.

سردار حسینی در پایان با تأکید بر عدم اطمینان شهروندان به افراد ناشناس و پرهیز از در اختیار قرار دادن اطلاعات فردی و خانوادگی خود به آنان، گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه