فیلم| هیچ‌گونه محدودیتی در عرضه نان وجود ندارد/پلمب در انتظار متخلفان صنفی پرسابقه
استاندار مازندران در بازدید سرزده از نانوایی‌های ساری تاکید کرد:

فیلم| هیچ‌گونه محدودیتی در عرضه نان وجود ندارد/پلمب در انتظار متخلفان صنفی پرسابقه

استاندار مازندران در بازدید سرزده از نانوایی‌های ساری با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی در عرضه نان از سوی خبازی‌ها وجود ندارد؛ گفت: با هرگونه مخلان بازار قاطعانه برخورد خواهد شد و واحدهای صنفی دارای سابقه در صورت تکرار تخلف در این ایام، پلمب خواهند شد.

به گزارش مازنداصناف، عصر امروز سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران به صورت سرزده از مرکز ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بازدید کرد.

این بازدید با حضور کهنسال رئیس سازمان صمت مازندران، ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی، حسینی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، نوبخت فرماندار ساری، ایمانی رئیس اتاق اصناف ساری و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود.

استاندار مازندران در این بازدید سرزده گفت: چالش آن است که ۱۲۴ در ادامه به سرنوشت شکایت مردمی دسترسی ندارد و تنها شکایت را ثبت و به بازرسان مربوطه در شهرستان‌ها ارجاع می‌دهد.

وی بر لزوم برخورد جدی و قاطعانه با واحدهای صنفی متخلف پرتکرار تاکید کرد.

حسینی‌پور تصریح کرد:یکی از مشکلات ما در بازار نبود نظارت است و باید با متخلفان سودجو شدیدا برخورد شود.



وی اعلام کرد: مردم باید به این نکته برسند که اطلاع تخلف واحدهای صنفی از سوی آنان به ۱۲۴ موثر و سازنده است.

استاندار مازندران گفت: ما ظرفیت‌های زیادی جهت نظارت بر بازار داریم که بسیج یکی از این ظرفیت‌ها است که پای کار هم هستند.

حسینی پور گفت: اگر زمان رسیدگی به شکایات به حداقل برسد و بلافاصله بازرس کمتر از ساعت در محل تخلف حاضر شود قطعا از تکرار تخلفات صنفی در بازار می‌کاهد.

وی اذعان کرد: شماره ۱۲۴ در تمامی بیلبوردهای شهر، واحدهای صنفی، فروشگاه‌ها و صداوسیما اطلاع‌رسانی شود و رسیدگی با سرعت و نظارت بیشتری پیگیری شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: عدم درج قیمت جزو پرتکرارترین تخلفات صنفی استان است و از مردم بخواهید تا واحدهای صنفی که کالاهای آنان دارای اتیکت قیمت نیستند را به مرکز ۱۲۴ معرفی کنند.

حسینی‌پور عنوان کرد: نظارت جدی بر میادین میوه و تره بار و نیز اختلاف قیمت فاحش میان میادین میوه و خرده‌فروشی‌ها باید مورد بازرسی و رصد جدی طی این ایام قرار گیرد.

وی اعلام کرد: توقع مردم از ما آرامش بازار است تا بتوانند به سهولت خرید کنند.

حسینی‌پور تصریح کرد: تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و نیز مراکز فروشی که بیش از ۳ بار گزارش شکایت و برخورد دارند اگر طی این ایام شکایتی از آنان شد بلافاصله پلمب شوند.

‌وی ادامه داد: مراکزی که فاقد مجوز و پروانه فعالیت هستند باید در اسرع وقت پلمب شوند.



حسینی‌پور عنوان کرد: مردم بدانند هیچ محدودیتی در عرضه نان از سوی خبازی‌ها وجود ندارد و اگر وجود دارد تخلف است.

وی افزود: سهمیه فوق‌العاده آرد برای خبازی‌ها  در نظر گرفته شده است و هیچ کمبودی در تامین آرد مورد نیاز وجود ندارد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: می‌بایست گزارشات مردمی با مرکز ۱۲۴ به اتاق‌های اصناف منعکس شوند تا برخورد و تمهید لازم از سوی اصناف اندیشیده شود.

در این بازدید ساعت تماس مستقیم مردم با کارشناسان ۱۲۴ تا ساعت ۱۷ بوده که با پیگیری استاندار مازندران این زمان تا ساعت ۲۲ تمدید شد.


 

 

 


ارسال دیدگاه