برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی از ۲۴ بهمن در ساری
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی از ۲۴ بهمن در ساری

رضا رستمی از برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع تبدیلی و تکمیلی و فناوری‌های نوین کشاورزی و غذایی صادرات‌محور از ۲۴ الی ۲۷ بهمن‌ماه در مرکز تجارت بین‌المللی کاسپین نیاوران ساری خبر داد و گفت: آیین افتتاح این نمایشگاه عصر فردا با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف، رضا رستمی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در اتاق تعاون ۲۸ اتحادیه داریم که ۸۰ درصد آن‌ها در حوزه کشاورزی فعالیت دارند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران، افزود: سال گذشته طی برگزاری جلسات متعددی با توجه به وجود ظرفیت تولید ۷۲ محصول کشاورزی در استان، تصمیم به تشکیل اتحادیه‌ای گره‌گشا برای حل مشکلات این حوزه گرفتیم.

این مسئول ادامه داد: توجه ویژه دولت سیزدهم  به تعاون و اقتصاد مردمی در کنار  بحث امنیت غذایی و توجه به‌ اقتصاد روستا انگیزه شکل‌گیری اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران را تقویت و به فرجام رسید.

 

رستمی بیان کرد: یکی از معضلات جدی کشاورزان در شرایط کنونی، فروش است و لذا برگزاری نمایشگاه تخصصی این حوزه را در پیش گرفتیم.

وی عنوان کرد: شرکت‌های بزرگ حاضر در نمايشگاه‌ها، دارای تقویم حضور دارند که بسیار سخت در نمايشگاه‌های خارج تقویم شرکت می‌کنند که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته این شرکت‌ها در نمايشگاه پیش‌رو حاضر و با نمايشگاه ما شخصیت خواهند داد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران، از برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع تبدیلی و تکمیلی و فناوری‌های نوین کشاورزی و غذایی صادرات‌محور از ۲۴ الی ۲۷ بهمن‌ماه در مرکز تجارت بین‌المللی کاسپین نیاوران ساری خبر داد و گفت: آیین افتتاح این نمایشگاه عصر فردا با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

رستمی اذعان کرد: علاقمندان جهت حضور می‌توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از این نمایشگاه، دیدن کنند.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰ متر و با حضور بیش از ۴۵ شرکت، آخرین توانمندی‌های این حوزه به معرض نمایش بازدیدکنندگان خواهند گذاشت.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران، متذکر شد: دایره فعالیت این اتحادیه، شرکت‌های تعاونی این بخش است و در حال توسعه و جذب شرکت‌های تعاونی هستیم.

این مسئول از حضور شرکت‌های بزرگی همچون کاله، روماک گستر، بادله، ساوانا و شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان خبر داد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه