راه‌اندازی پایانه صادراتی در میاندورود با اجرای طرح مولدسازی
استاندار مازندران خبر داد:

راه‌اندازی پایانه صادراتی در میاندورود با اجرای طرح مولدسازی

استاندار مازندران از راه‌اندازی پایانه صادرات در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: در قالب طرح مولدسازی ۲۰ هکتار زمین در این زمینه اختصاص می یابد.

به گزارش مازنداصناف،مدیران کل دستگاه های اجرایی طی سفرهای شهرستانی به اتفاق استاندار مازندران به بررسی مشکلات آن مناطق می پردازند و پس از آن دز جلسه شورای اداری در همان شهرستان طرح های را تصویب می کنند.

استاندار مازندران سیدمحمود حسینی‌پور در آخرین سفر شهرستانی در شهرستان میاندورود با احصای امکانات این شهرستان در این زمینه اظهار کرد:  از مصوبات سفر شهرستانی به میاندورود راه‌اندازی پایانه صادرات در این شهرستان است که در قالب طرح مولد‌سازی۲۰ هکتار زمین برای این امر اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سفرهای شهرستانی مصوب می‌شود به طور حتمی باید اجرا شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی زیبنده نیست که مدیران استان تصمیمی اتخاذ کنند و آن اجرا نشود، اضافه کرد: اجرای این مصوبات زمینه رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را فراهم می‌‌کند.

حسینی‌پور با هشدار اینکه طرح‌های زیرساختی کشاورزی این شهرستان توسعه مطلوبی نداشت، تصریح کرد: ۵۵ طرح کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۴۷۹ میلیارد ریالی برای جبران بخشی از این کمبودها در دستور کار قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/


ارسال دیدگاه