گشت‌های بازرسی و برخورد قانونی با اخلالگران بازار تشدید می‌شود
فرماندار ساری:

گشت‌های بازرسی و برخورد قانونی با اخلالگران بازار تشدید می‌شود

فرماندار ساری گفت: تشدید گشت‌های بازرسی و برخورد قانونی، قاطع و بدون مماشات با متخلفان و اخلالگران بازار در مرکز استان در حال انجام است.

به گزارش مازنداصناف، محمدعلی نوبخت عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری ضمن گرامیداشت حماسه نه دی و تسلیت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و تبریک ولادت حضرت زهرا(س) با تاکید بر اهمیت نظارت بربازار افزود: تشدید گشت‌های بازرسی و برخورد قانونی، قاطع و بدون مماشات با متخلفان و اخلالگران بازار در مرکز استان در حال انجام است.

 
 مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه دامنه بازرسی‌ها در راستای حفظ حقوق مردم باید گسترده و دقیق باشد، افزود: در این راستا تمامی اعضاء این ستاد پای کار هستند و با بازرسی مدون اجازه نمی‌دهند قیمت اجناس به ویژه اقلام پر مصرف خانواده‌ها خارج از نرخ مصوب عرضه شود.
 
 وی در ادامه تاکید کرد: مجموعه دستگاه‌های نظارتی و بازرسان موظف هستند با آن دسته از افرادی که به دنبال سودجویی و گران‌فروشی اقلام خود با قیمت‌های خارج از مصوب هستند برخورد نموده و برای متخلفین پرونده تشکیل دهند.
 
 نوبخت در ادامه با اشاره به گزارش بازدیدهای بعمل آمده از سوی گشت‌ها‌ی مشترک، با اشاره به اینکه تعداد ۱۲۶ پرونده برای گران‌فروشی واحدهای صنفی در سطح شهرستان ساری تشکیل شده است خاطرنشان کرد: بازرسی‌ از اصناف باید ملموس باشد و مردم نتایج مثبت این نظارت‌ها را در کاهش تخلفات مشاهده کنند.
 
 وی در پایان با اشاره به برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات در سطح شهرستان با همکاری شهرداری‌ها و اتاق اصناف و با تاکید بر اینکه جلسات ستاد تنظیم بازار باید بصورت مستمر برگزار شود خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، دستگاه‌های متولی از هم اکنون نسبت به تامین کالاهای اساسی و میوه شب عید اقدام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه