توزیع بیش از 7000 جلد انجیل در یک ماه اخیر در مازندران
يک منبع آگاه در گفت و گو با مازند اصناف خبر داد:

توزیع بیش از 7000 جلد انجیل در یک ماه اخیر در مازندران

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;یک منبع اگاه در گفت و گو با مازند اصناف از توزیع بیش از 7000 جلد انجیل در مازندران خبر داد.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده : یک منبع آگاه در گفت و گو با خیرنگار ما گفت : با شروع ایام تعطیلات در اواخر سال گدشته ( اسفند 92) تا نیمه ی فروردین سال جاری بیش از 7000 جلد انجیل در استان مازندران توسط افراد ناشناس بطریق غیر قانونی توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: مدخل ورودی توزیع این کتب در استان از شهرستان آمل کلید خورده است . 

گفتنی است در میان غفلت متولیان و متصدیان فرهنگ این مرز و بوم دشمن هوشیارانه و مجدانه بدنبال انحراف کشاندن اعتقادات جوانان این دیار است. آری این بار هزار سنگر , هزار انجیل را در میان خود می بیند ! 

شایان ذکر است در سالی که بفرموده ی مقام معظم رهبری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است شعار فرهنگ در پیشانی آن حک شده است . و این در حالی است که دشمنان این انقلاب سال هاست که با شبیخون های فرهنگی , تهاجم های فرهنگی و ناتو های فرهنگی قلب فرهنگ مان را به نشانه رفته اند.

و در آخر باید یاد آور شویم این حرکت شوم و قبیحانه برخی افراد ناشناس که با هدف ریزش جوانان انقلابی این دیار رقم خورده است تلنگر بسیار جدی و آشکاری است به متولیان فرهنگ استانی که شهره به ولایتمداری و علمای برجسته ی دینی و مذهبی است.


ارسال دیدگاه