شناسایی ۲ هزار و ۲۶۸ واحد متخلف طی سال‌جاری در مرکز مازندران
سرپرست اداره صمت ساری خبر داد:

شناسایی ۲ هزار و ۲۶۸ واحد متخلف طی سال‌جاری در مرکز مازندران

سرپرست اداره صمت ساری با بیان اینکه طی ۸ ماهه امسال ۱۶ هزار و ۱۵۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی ، توزیعی و خدماتی این شهرستان صورت گرفت؛ گفت: از این میزان، ۲ هزار و ۲۶۸ واحد متخلف شناسایی شد.

به گزارش مازنداصناف،صبح امروز سید محمد سیدی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تکالیف مشخص شده در جذب طرح‌های مشاغل خانگی، اداره صمت شهرستان ساری از ابتدای سال جاری ۴۷ طرح پشتیبان و مستقل جذب و به بانک‌های عامل معرفی کرده که ارزش تسهیلات این طرح‌ها ۳۲میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: مقایسه این روند با سال گذشته نشان می‌دهد در تعداد طرح‌های جذب شده ۲۰ درصد و در ارزش تسهیلات جذب شده ۳۷ درصد رشد محقق شده است.

سرپرست اداره صمت ساری در ادامه به افزایش ۴۷ درصدی بازرسی از واحدهای اقتصادی در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: طی ۸ ماهه امسال ۱۶ هزار و ۱۵۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی ، توزیعی و خدماتی این شهرستان صورت گرفت.

سیدی با اشاره به شناسایی ۲ هزار و ۲۶۸ واحد متخلف، تصریح کرد: برای این واحدهای متخلف پرونده تشکیل شده که جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه بازرسی از واحدهای اقتصادی در سطح این شهرستان به طور جدی در دستور کار بازرسان این اداره قرار دارد، یادآور شد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های تخلفات اقتصادی خود را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه