نائب رئیس اتاق اصناف ساری رئیس هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران شد
با 22 رای از مجموع 22 رای ماخوذه؛

نائب رئیس اتاق اصناف ساری رئیس هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران شد

هادی حق پرست نائب رئیس اتاق اصناف ساری با ۲۲ رای از ۲۲ رای اعضای مجمع، رئیس جدید هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان مازندران شد.

به گزارش مازنداصناف، صبح امروز مجمع انتخاباتی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مازندران  در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار و در نهایت رئیس جدید هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان مازندران انتخاب شد.

با ۲۲ رای از ۲۲ رای اعضای مجمع، هادی حق پرست برای ۴ سال به‌عنوان رئیس هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران انتخاب شد.

حق پرست تنها کاندیدای این مجمع بود. 

* لزوم توجه ویژه به استعدادیابی در هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران 

فرهاد نژاد فصیحی دبیر فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری در حاشیه این مجمع اظهار کرد: با رای کامل اعضای مجمع، مسوولیت حق پرست زیاد شده و باید تحول اساسی در این هیات ایجاد کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق، افزود: در چرخه نخبگان، از تجربیات مدیر سابق هیات در فدراسیون استفاده می‌کنیم.

نژاد فصیحی بیان کرد: در سال جاری سیاست‌های فدراسیون در سه حوزه همگانی توسعه ورزش بانوان و توسعه امروز بین‌المللی خلاصه می‌شود.

این مسوول با اشاره به فرمایشات رهبری اظهار کرد: در راستای ورزش قوی و ایران قوی می‌طلبد که بانوان قدرتمندی در هیات تحت هدایت شما داشته باشیم. 

نژاد فصیحی با اشاره به اهمیت آموزش بیان کرد: توجه ویژه به حوزه استعدادیابی و آموزش در این رشته باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر فدراسیون اتومبیل‌رانی با اشاره به اینکه ورزشکاران خوبی در مازندران حضور دارند، گفت: در سال جاری ۶۷ ورزشکار مازندرانی در رویدادهای مختلف کشوری شرکت داشتند اما می‌طلبد که بیشتر فعالیت صورت بگیرد تا در حوزه قهرمانی هم ورزشکاران خوبی پرورش بدهید.

 

 *همگانی کردن اتومبیل‌رانی و موتورسواری باید در دستور کار قرار گیرد

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان این مجمع، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله یگانگی رئیس سابق هیات، اظهار کرد: کار سختی پیش روی تیم جدید است و با آرای کامل و اعتمادی که اعضای مجمع داشتید، راه دشورای در پیش دارید و انتظارات بالاست.

رجبی افزود: باید درب این هیات به روی همه باز باشد و از تمامی ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت این رشته استفاده شود.

وی با بیان اینکه این ورزش یک ورزش هیجانی است، افزود: انرژی و هنر جوانان این رشته باید با برنامه‌ریزی درست این هیات و با برگزاری رویدادهای مختلف تخلیه شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: توجه به امور دانشگاهی و ترویج و همگانی کردن اتومبیل‌رانی و موتورسواری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برای پیشرفت این رشته نیاز است که یک اتاق فکر ویژه تشکیل و از اساتید دانشگاهی در این کارگروه استفاده شود.

 

حق‌پرست علاوه بر این‌که از چهره‌های شناخته شده حوزه اصناف مرکز استان است و در حال حاضر نیز در هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز مازندران عضویت دارد، حضور در عرصه مدیریت ورزشی را نیز با ریاست هیئت بدمینتون شهرستان ساری و ریاست هیئت اسکواش مرکز مازندران در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

گفتنی است در دوم مردادماه امسال، حکم سرپرستی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران توسط عادل عالیشان سرپرست سابق اداره کل ورزش و جوانان مازندران به حق‌پرست اعطا شده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه