یک انبار احتکار لوازم خانگی در مرکز مازندران کشف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

یک انبار احتکار لوازم خانگی در مرکز مازندران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی در ساری خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش مازنداصناف،سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در شهرستان ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و اداره صمت شهرستان ساری از این انبار بازدید کرده و در بازرسی از آن ۱۸۷ دستگاه انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، کولر اسپلیت، ماشین ظرفشویی، آبگرمکن و ... کشف کردند که طبق نظریه کارشناسان صمت با توجه به عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبار‌ها و سامانه تجارت از مصادیق احتکار محسوب گردید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ محمدپور متذکر شد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم. ایشان ضمن تقدیر و تشکراز مساعدت و معاضدت هموطنان عزیز در کل استان مازندران درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه