فعالیت 22 اتاق اصناف و 209 هزار واحد صنفی در مازندران/۱۶ واحد برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان معرفی شدند
مدیرکل صمت مازندران:

فعالیت 22 اتاق اصناف و 209 هزار واحد صنفی در مازندران/۱۶ واحد برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان معرفی شدند

مدیرکل صمت مازندران گفت: 22 اتاق اصناف و 604 اتحادیه صنفی و 209 هزار واحد صنفی در مازندران وجود دارد که کالاها را در قالب شبکه توزیع به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

به گزارش مازنداصناف، نادعلی کهنسال مدیرکل سازمان صمت مازندران عصر پنجشنبه در همایش تقدیر از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان شمار واحدهای تولیدی و صنوف مختلف فعال در استان را دو هزار و ۷۰۰ واحد بیان کرد و گفت: 22 اتاق اصناف و 604 اتحادیه صنفی و 209 هزار واحد صنفی  در مازندران وجود دارد که کالاها را در قالب شبکه توزیع به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

وی درباره اقدامات انجام شده برای کنترل بازار در مازندران و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گفت: در حوزه نظارت همکاران ما در ۶ ماه اخیر حدود ۱۰۰ درصد کارهای نظارتی را با همکاری واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها انجام دادند و از این حیث بین سه استان برتر کشور هستیم. 

کهنسال خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که حدود هشت درصد بازدیدهای ما منجر به تشکیل پرونده شد. چون بیشتر هدف ما فرهنگسازی، راهنمایی واحدهای صنفی و پیشگیری از تخلف است.

وی با بیان این که علیرغم تمامی مشکلات موجود و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری برعلیه کشورمان شاهد فعالیت شبانه روزی و دغدغه مند تولید کنندگان استان مازندران هستیم که این مهم جای تقدیر دارد، گفت: وظیفه داریم از این واحدهای تولیدی حمایت و تقدیر خود را اعلام کنیم.

کهنسال تصریح کرد: هر ساله مراسمی را تحت عنوان تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان برگزار می‌کنیم که مراسم امسال نیز پس از فراخوان‌هایی که از قبل اطلاع رسانی شد برگزار شده است.

وی افزود: پس از اعلام واحدهای تولیدی متعدد و ارزیابی‌های صورت گرفته ۱۶ واحد برتر حامی حقوق مصرف کننده، تعیین شده اند.

مدیرکل صمت مازندران در پایان خاطر نشان ساخت: شاخصه‌های اصلی در روند انتخاب این واحدها، شاخصه قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش، رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان بوده است.

یادآور می‌شود مراسم تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با حضور دکتر فرهید زاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دکتر حسینی پور استاندار مازندران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، رؤسای اتاق‌های اصناف استان و تولیدکنندگان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه