سارقان ۳ عدد النگو از یک طلافروشی ساری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان ساری:

سارقان ۳ عدد النگو از یک طلافروشی ساری دستگیر شدند

آقا و خانم نیشابوری که بعنوان خرید طلا به مغازه طلا فروشی مراجعه کرده بودند در فرصت مناسب که طلافروش به کاردیگری مشغول بوده اقدام به دزدیدن ۳ عدد النگو طلا کردند.

به گزارش مازنداصناف،سرهنگ عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی شکایت فردی در خصوص وقوع یک مورد بدل اندازی طلا در این شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ ساری در بررسی اظهارات مالباخته دریافتند، آقا و خانم نیشابوری که بعنوان خرید طلا به مغازه طلا فروشی مراجعه کرده بودند در فرصت مناسب که طلافروش به کاردیگری مشغول بوده اقدام به دزدیدن ۳ عدد النگو طلا، بدل اندازی رو اقدام نموده اند.

سرهنگ حسن زاده گفت: با تلاش شبانه روزی مامورین کلانتری ۱۱ ساری و اشرافیت اطلاعاتی، و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی نامبردگان دستگیر و طلا مذکور، کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزو: متهمان ابتدا منکر هر گونه ارتکاب فعل مجرمانه شدند، اما با روبرو شدن با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه