نظارت بر بازار شکر و تخم مرغ تشدید می‌شود/برخورد قانونی با متخلفان خرده و عمده
مدیریت بازرسی و نظارت اصناف مرکز مازندران:

نظارت بر بازار شکر و تخم مرغ تشدید می‌شود/برخورد قانونی با متخلفان خرده و عمده

مدیریت بازرسی و نظارت اصناف ساری از تشدید نظارت بر بازار شکر و تخم مرغ مرکز مازندران خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها، در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی برخورد قانونی لازم معمول و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

به گزارش مازنداصناف، حسینی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تشدید نظارت بر بازار شکر و تخم مرغ با موضوع بررسی و آسیب شناسی وضعیت شکر و تخم مرغ خبر داد و گفت: علیرغم اقدامات نظارتی در حوزه تامین تولید و عرضه محصولات مورد نظر متاسفانه همچنان شاهد نوسان قیمت این اقلام اساسی در سطح بازار  می‌باشیم.


وی افزود: اتاق اصناف ساری در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل و مدیریت مطلوب بازار و دستورات لازم  رئیس اتاق اصناف مرکز استان، ضمن هماهنگی و همکاری با سازمان‌های  مرتبط و اطلاع رسانی به اتحادیه‌های ذیربط پیگیری لازم پیرامون عرضه مکفی شکر و تخم مرغ به واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیریت بازرسی و نظارت اصناف مرکز مازندران، تاکید کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر شبکه صنفی و توزیعی اعم از عمده فروشان و خرده فروشان شکر و تخم مرغ در دستور کار بازرسان قرار گرفته است.

حسینی عنوان کرد: در این بازرسی‌ها، در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی ، احتکار، تقلب، اختفا و  سایر موارد،  برخورد قانونی لازم معمول و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی در پایان از مردم و شهروندان مرکز استان درخواست کرد تا در صورت مشاهده تخلفات با شماره تلفن ۳۳۳۵۰۶۲۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه