ترخیص ۶ هزار تن گندم از انبارهای بندر امیرآباد
رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

ترخیص ۶ هزار تن گندم از انبارهای بندر امیرآباد

رئیس کل دادگستری مازندران از ترخیص ۶ هزار تُن گندم از انبارهای بندر امیرآباد خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به اهتمام دستگاه قضایی استان در شناسایی و انسداد منافذ فسادزا، موضوع زنجیره واردات و صادرات در استان و نواقص موجود در آن را مورد اشاره قرار داد و افزود: متعاقب سفر رئیس قوه قضاییه و با همکاری استانداری مازندران، وضعیت اموال و کالاهای موجود در انبارهای مزبور، نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا اخیراً ۶ هزار تن گندم موجود در انبارهای بندر امیرآباد تعیین تکلیف شد؛ به این نحو که روند ترخیص، با بارگیری و انتقال سه هزار تُن گندم به اداره کل غله آغاز شده و حداکثر تا دو روز آینده به اتمام خواهد رسید.

اکبری تصریح کرد: هرچند هنوز هم ضعف هایی در فرایند ورود کالا به کشور از طریق دریا اعم از مراحل تخلیه، اعلام وضعیت به گمرک و مانند آن وجود دارد، لیکن سعی شده است با لحاظ رویکرد مساله محور و آسیب شناسانه و در نتیجه ارائه راهکارهای لازم و تعامل با دستگاه های مسئول، گام های خوبی در زمینه انضباط بخشی به وضعیت نگهداری و ترخیص کالاهای مشمول برداشته شود.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: با توجه به اهمیت غیرقابل توصیف موضوع و به لحاظ ارتباط آن با حقوق عموم مردم و نیازمندیهای کشور، دستگاه قضایی استان با تلاش شبانه روزی، مساله را تا حصول وضعیت مطلوب به صورت مستمر پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه