تریلر حامل پارچه‌های قاچاق به مقصد نرسید/کشف یک هزار و ۶۵۵ طاقه پارچه قاچاق در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

تریلر حامل پارچه‌های قاچاق به مقصد نرسید/کشف یک هزار و ۶۵۵ طاقه پارچه قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، گفت: یک هزار و ۶۵۵ طاقه پارچه قاچاق از یک دستگاه خودروی تریلر در محور ساری به قائمشهر کشف شد.

به گزارش مازنداصناف، سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در پی خبر واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان مبنی بر اینکه احدی از قاچاقچیان سابقه دار اهل و ساکن استان‌های جنوبی با استفاده از یک دستگاه خودروی تریلر اقدام به حمل کالای قاچاق از نوع پارچه کرد، مطلع شدند.

وی افزود: با عنایت به اینکه پرونده باندی و سازمان یافته قاچاق پارچه در استان سمنان در دست رسیدگی بوده و عوامل آن پلیس با گسترش چتر اطلاعاتی وکسب اخبار واصله مبنی بر اینکه افراد سابقه داری به صورت حرفه ایی اقدام به قاچاق پارچه از استان‌های جنوبی به استان تهران می‌نمایند و این افراد درچند مرحله در استان‌های مختلف دستگیر شده اند، موضوع به طور ویژه در دستورکار عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس امنیت اقتصادی مازندران و پلیس اقتصادی استان سمنان قرارگرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، تصریح کرد: ماموران این پلیس با رصد و تعقیب و مراقبت صورت گرفته، کامیون مورد نظر را در محور ساری به قائم شهر شناسایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی، خودروی مذکور را توقیف که محموله بارگیری شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک بود.

سرهنگ محمد پور گفت: در بازرسی از خودرو ۱۶۵۵ طاقه پارچه به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال به ظن قاچاق کشف و اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی می‌باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه