آقای فرماندار؛ تعلل نکنید، عذرخواهی کنید !
به کجا چنین شتابان ؟

آقای فرماندار؛ تعلل نکنید، عذرخواهی کنید !

ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج بی حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .

به گزارش مازنداصناف،  عباس رمدانی- برای بنده که سال های زیادی را به عنوان خدمتگزار در کنار اصناف و بازار حضور دارم و از نزدیک با زحمات ، تلاش صادقانه و فداکاری های این قشر دلسوز جامعه آشنا هستم ، توهین و بی احترامی به همکارانم ،  بسیار سخت و غیر قابل تحمل است .

 

ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج بی حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .

 

وقتی از بی احترامی و برخورد نابجای معاون فرماندار ساری در مواجهه با تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی در حاشیه جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری مطلع شدم در تماس با فرماندار مرکز استان که اتفاقا به اخلاق مداری معروف است و شخصا خاطرات خوبی از آداب و اخلاق نیکو از وی سراغ دارم  ، تذکرات لازم را داده و با پذیرش ایشان روبرو شدم .

 

در این تماس تلفنی از فرماندار خواستم فرد خاطی در هر مقامی که باشد باید رسما از همکارانم که در مقام روسای اتحادیه ها در جلسه حضور یافتند ، عذرخواهی نماید و جناب آقای نوبخت ، قول دادند که به بهترین نحو این اقدام صورت گرفته و دلجویی شایسته انجام شود . 

 

متاسفانه علی رغم گذشت هفته ها از این مکالمه تلفنی ، خبری از عذرخواهی و دلجویی نیست و گویا مسند نشینان در فرمانداری مرکز استان فراموش کرده اند که نمایندگان دولتی هستند که افتخارش مردمی بودن است وکدام نماد برای مردم مهمتر از اصناف و بازار است که همواره در کنار مردم حضور فعال دارد ؟!

 

مسند نشینان در فرمانداری ساری بدانند که برخورد برخورد بی نزاکت و خارج از چهارچوب با نمایندگان اصناف مرکز استان نمی تواند ذره ای که ارج و قرب آنان را که در همه صحنه های انقلاب ، دفاع مقدس و بحران ها همراه با نظام و انقلاب بوده اند بکاهد .

 

گویا فرماندار و معاون سیاسی اش نمی دانند که همین اصناف مرکز استان که مورد بی مهری و عتاب قرار گرفته اند در بحران شیوع بیماری کرونا در کنار دولت  ، پشتیبان مردم و نظام بوده اند ؟!

 

آقایان شاید از فداکاری اصناف ساری در بحبوحه انقلاب اسلامی ، پشتیبانی از جنگ ، بازسازی مناطق جنگی و زلزله زده هم بی خبر هستند که چنین بی مهابا به نمایندگان آنان تاخته و یا سکوت اختیار کرده اند .

 

دلیل تعلل فرماندار و معاونش در عذرخواهی از جامعه یزرگ اصناف مرکز استان مشخص نیست و در صورت تداوم این روند شخص استاندار و معاون سیاسی اش باید پاسخگوی این بی احترامی باشند .پ

منبع: شمال نیوز

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه