برگزاری نخستین کلاس آموزش آنلاین و رایگان کلیه واحدهای صنفی در مازندران
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین کلاس آموزش آنلاین و رایگان کلیه واحدهای صنفی در مازندران

رئیس اتاق اصناف ساری از برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین برای کلیه واحدهای صنفی و برای اولین بار در استان مازندران خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، تورج ایمانی نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف ساری، اظهار کرد: کلاس های آموزشی آنلاین و رایگان برای کلیه واحدهای صنفی استان با هدف آشنایی با فضای مجازی به زودی برگزار خواهد شد و زیرساخت های برگزاری این کلاس آموزشی در اتاق اصناف ساری کلید خورده است.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری کلاس های آموزشی پایانه های فروشگاهی و اظهارنامه های مالیاتی از دیگر موضوعات مهم است که آموزش آن برای واحدهای صنفی استان در نظر گرفته شده است.


 رئیس اتاق اصناف ساری با تاکید بر اینکه مساله آموزش برای اتاق های اصناف و اتحادیه ها و مهارت آموزی از اهمیت بالایی برخودار است، گفت: لازم است جدی تر به این موضوع نگاه کنیم .


 نماینده اتاق اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران، تاکید کرد: جمعیت بالای جامعه صنفی و سیستمی شدن همه امور و فعالیت ها از جمله صدور پروانه کسب، مصوبات امور مالیاتی و دیگر موارد، مساله آموزش را در اولویت قرار می دهد و می بایست آموزش های لازم را در اتاق اصناف داشته باشیم.


ایمانی متذکر شد: اصناف از ارکان مهم مهارت آموزی در کشور هستند و از این ظرفیت باید استفاده کرد و ضعف در آموزش موجب تضعیف عملکردها و پایین آمدن خدمات می شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه