برپایی نمایشگاه مد و لباس از ۲۷ اردیبهشت در ساری
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران خبر داد:

برپایی نمایشگاه مد و لباس از ۲۷ اردیبهشت در ساری

به گفته مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، نمایشگاه مد و لباس با محوریت عفاف و حجاب از فردا چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در ساری آغاز می‌شود.

به گزارش مازنداصناف، علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و نهادینه نمودن فرهنگ عفاف و حجاب اولویتی مهم و جدی محسوب می‌شود، گفت: به همین منظور کارگروه مد و لباس نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه مد و لباس با محوریت عفاف و حجاب را از ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت در مرکز استان و به قیمت تولید به مصرف برپا می‌نماید.

وی افزود: این نمایشگاه از روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در بوستان ولایت ساری افتتاح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه الگوی مناسب در این حوزه برای نسل حاضر بسیار مهم و اثرگذار است، ادامه داد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه همه دستگاه‌ها و نهاد‌های تبلیغی فرهنگی و رسانه‌ها و رسانه ملی باید به میدان بیایند.

گفتنی است ۸۵ نشان برتر کشور در حوزه تولید لباس عفیفانه، ارزان و قابل دسترس برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و مقرر شده است بیش از یک صد غرفه در نمایشگاه راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه