دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی در گلوگاه
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی در گلوگاه

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی با صدور چک بلا محل در شهرستان گلوگاه خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، سردار مرتضی میرزایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند صدور چک بلامحل در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند خرید لوازم خانگی با صدور چک بلامحل اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

میرزایی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

وی از کشف احتکار انواع کالاهای اساسی از یک انبار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از وجود یک انبار احتکار کالاهای اساسی و مواد غذایی در شهرستان قائمشهر مطلع شدند.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با همکاری رابطان این پلیس در شهرستان"قائم شهر" و کارشناسان اداره صمت در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی از کالاهای اساسی و مواد غذایی از جمله: قند، شکر، حبوبات و غیره در برندهای مختلف کشف شد.

میرزایی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجع قضائی اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه