توقیف دو دستگاه خودرو حمل مرغ زنده فاقد مجوز در ساری
مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

توقیف دو دستگاه خودرو حمل مرغ زنده فاقد مجوز در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: دو دستگاه کامیون حمل مرغ زنده که بدون اخذ مجوزات لازم قصد خروج از ساری را داشتند توقیف شدند.

به گزارش مازنداصناف، سید اسماعیل علوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لزوم برخورد با خودروهای فاقد مجوز حمل بهداشتی دامپزشکی، دو دستگاه کامیون حمل مرغ زنده که بدون اخذ مجوزات لازم قصد خروج از ساری را داشتند توقیف شدند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه این دو خودرو در مسیر ساری به دوادنگه شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: این دو دستگاه خودرو در مجموع دارای 2 هزار و 30 قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی هفت هزار کیلوگرم بودند که با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی محوله های مذکور ضبط شدند.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با پلیس امنیت اقتصادی این خودروها به کشتارگاه تاکام منتقل و مقرر شد بعد از کشتار با نظارت جهاد کشاورزی این شهرستان بین واحدهای صنفی با قیمت مصوب توزیع شود.

 

علوی گفت: با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرگونه محموله فاقد مجوز قاچاق محسوب و پس از ضبط و صورتجلسه روانه کشتارگاه شده و پس از کشتار مرغ به قیمت تنظیم بازار روانه بازار مصرف می شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه