آخرین وضعیت میدان بار جدید و قدیم ساری بررسی شد
در دیدار فرماندار ساری با هیئت مدیره میدان میوه؛

آخرین وضعیت میدان بار جدید و قدیم ساری بررسی شد

طی روزجاری در دیدار فرماندار ساری با اعضای جدید هیئت مدیره میدان میوه و تره بار مرکز استان، آخرین وضعیت میدان قدیم و جدید مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مازنداصناف، پیش از ظهر امروز، جلسه بررسی آخرین وضعیت میدان بار فعلی و سابق به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران، کاظم نژاد معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، ستاری مشاور اجرایی فرماندار شهرستان ساری و اعضای جدید هیئت مدیره میدان میوه و تره بار شهرستان ساری برگزار شد. ‎ ‎ 

محمدعلی نوبخت در جلسه آخرین وضعیت بررسی میدان بار جدید و قدیم ساری گفت: جمعی اندیشی در جهت توسعه پایدار مناسبات تجاری، اقتصادی و صادراتی میدان بار جدید باید در دستور کار اعضای هئیت مدیره باشد.

 
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و هم افزایی بدنه دولت، اعضای هیئت مدیره و سهامداران در انتقال و جابه جایی به میدان جدید تره بار ساری، خاطرنشان کرد: ما با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله تعالی) که فرمودند در تمامی امور از دین، علم، خرد و عزم بهره بگیرید، گام برداشته و با کار و تلاش بی منت در میدان امید آفرینی و نشاط اجتماعی حرکت می کنیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه در رابطه با آخرین وضعیت میدان میوه و تره بار سابق نیز باید منافع مالکین، سرقفلی داران و عموم مردم مورد توجه قرار بگیرد افزود: هدف ما در شهرستان ساری آرامش شهری و همگرایی در راستای افزایش رفاه اجتماعی عموم مردم است.

فرماندار شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه استاندار مازندران در روند احداث و افتتاح این پروژه افزود: با برنامه ریزی اصولی و دقیق و شناسایی ظرفیت های موجود، میدان بار میوه و تره بار جدید مرکز استان بزودی تبدیل به یک پایانه اقتصادی و صادراتی خواهد شد.

 
لازم به ذکر است این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و در مدت ۱۵ سال و شتاب بخشی توسط فرماندار مرکز استان و مدیران استانی و شهرستانی دولت سیزدهم در ۱۵۵ باب غرفه و مغازه در جاده ساری- قائمشهر به بهره برداری رسید و در دسترس عموم قرارگرفت.

 

انتهای پیام/

تصاویر خبر

ارسال دیدگاه