برپایی غرفه "عفاف و حجاب" در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران/ دلیل گرانی کالاهای عفاف و حجاب وجود واسطه‌های متعدد است
مازنداصناف گزارش می‌دهد؛

برپایی غرفه "عفاف و حجاب" در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران/ دلیل گرانی کالاهای عفاف و حجاب وجود واسطه‌های متعدد است

برپایی غرفه "عفاف و حجاب" با هدف معرفی محصولات عفاف و حجاب در نمایشگاه بزرگ کتاب و قرآن مازندران و آن هم در میان حجم انبوهی از کتاب در نوع خود جالب و در خور تقدیر است.

به گزارش مازنداصناف، نمایشگاه کتاب با رویکرد جدید‌تر نسبت به سایر نمایشگاه‌های کتاب در استان مازندران پیگیری شده و برنامه‌های جنبی متعددی در این نمایشگاه تدارک دیده شده است. برگزار کنندگان این دوره از نمایشگاه تلاش کردند که طرحی نو در برگزاری نمایشگاه کتاب در استان مازندران ارائه دهند و سرفصل جدیدی برای جشنواره‌های فرهنگی از این دست تعریف کنند.

برپایی غرفه عفاف و حجاب در لابه‌لای حجم انبوهی از کتاب‌های ارائه شده در نوع خودش جالب توجه بوده و درباره چرائی برپایی این غرفه و نوع کارکردش با مدیر اجرایی نمایشگاه و مسئول غرغه گفت و گویی انجام دادیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران در این ارتباط گفت: عفاف و حجاب جدای از مباحث فرهنگی نیست و پوشش مناسب هم جز فرهنگ ماست.

عیسی مدانلو با اعلام اینکه در کنار بحث عفاف و حجاب، تامین لباس‌ با پوشش مناسب هم یکی از موضوعات بحث برانگیز در استان است، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای که در نمایشگاه فعالیت خویش را آغاز کرده مدتی است که عرضه لباس‌های مناسب را از یک مسجد شروع و محصولات این مجموعه که تلاش دارد با قیمت مناسب ارائه شود، مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ایجاد این غرفه زمینه‌ای می‌شود که این مجموعه بیشتر دیده شود و از طرفی با توجه به مراجعات مکرری که به این نمایشگاه می‌شود، خانواده‌ها ارتباط بیشتری با مجموعه‌هایی از این دست می گیرند.

همچنین جواد دهقان مسئول غرفه "عفاف و حجاب" در نمایشگاه کتاب اظهار کرد: فعالیت ما در فضای مسجد بوده و در کنار عرضه محصولات تلاش داریم که نگاه مردم را نسبت به مسجد تغییر دهیم.

وی با اعلام اینکه در فضای کوچکی که در مسجد قرار دارد، سالن ورزشی ویژه آقایان و بانوان اختصاص دادیم و تلاش کردیم برنامه‌های فرهنگی که در مسجد اجرا می‌شود با کمترین هزینه برای مخاطبان در نظر گرفته شود.

مسئول پایگاه بسیج جوادالائمه مسجد امیرالمومنین قائم شهر با اعلام اینکه در پروسه عرضه لباس عفاف و حجاب واسطه‌ها را کاهش دادیم، گفت: حذف واسطه‌ها باعث کاهش قیمت تمام شده می‌شود و همه تلاش ما این است که کالاهای عفاف و حجاب با نازل‌ترین و بهترین کیفت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

دهقان اضافه کرد: کالای عفاف و حجاب آن طور که گفته می‌شود گران نیست اما به دلیل وجود واسطه‌های متعدد با قیمت گران در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه