پیام رئیس اتاق اصناف ساری به مناسبت روز قدس/اصناف مازندران آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد

پیام رئیس اتاق اصناف ساری به مناسبت روز قدس/اصناف مازندران آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامی، اصناف مازندران نیز همگام با مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند.

به گزارش مازنداصناف، تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف ساری و نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران در پیامی از تمامی اصناف و کسبه مازندران به ویزه بازاریان مرکز استان جهت حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

 اکنون که سال ها از نامگذاری اخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس می گذرد می بینیم که روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نور دیده و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است و اینک روز قدس، روز بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.

«اکنون، جمعه آخر ماه مبارک رمضان ـ که از سوی امام راحل عظیم ما رحمه الله روز قدس نامیده شده ـ در پیش روی ماست.  باید روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیلة القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامی، اصناف مازندران نیز همگام با مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند؛ روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای قدس به ویژه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  همسو با آحاد مختلف مردم در آستانه روز جهانی قدس، جنایت و وحشی گری اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگام با  حضور منسجم و پرشور اصناف و بازاریان کشور در راهپیمایی باشکوه روز قدس با مشت محکم و کوبنده‌ بر دهان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی،آزادی قدس شریف را فریاد خواهیم زد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه