برگزاری مراسم قرعه‌کشی تحویل حجره‌های میدان تره‌بار ساری در 16 اسفندماه/ انتقال در 5 فروردین سال 1402 انجام می‌گیرد
رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی تحویل حجره‌های میدان تره‌بار ساری در 16 اسفندماه/ انتقال در 5 فروردین سال 1402 انجام می‌گیرد

فخرآوران رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران گفت: در روز سه شنبه 16 اسفندماه مراسم قرعه‌کشی شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال جهت تعیین مالکیت هر یک از غرفه‌ها انجام خواهد شد و در گام بعدی در روز 5 فروردین، انتقال به مکان جدید انجام خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف،  امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد:  در روز سه شنبه 16 اسفندماه مراسم قرعه‌کشی  شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال با حضور سهامداران و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این مراسم که در ساعت 11 صبح 16 اسفندماه در محل میدان بار جدید مرکز استان برگزار خواهد شد، به قید قرعه، حجره هر یک از 155 سهامداران مشخص و به آن‌ها نیز تحویل داده خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از 15 سال این آرزوی دیرینه به فرجام رسید و در ماه‌های اخیر گام به گام و پس از افتتاح فازنخست، برگزاری انتخابات و تعیین هیأت مدیره جدید، حالا نوبت به قرعه کشی جهت تعیین جانمایی غرفه هر یک از سهامداران رسیده است و به زودی نیز طی چند روز آینده، با مشخص شدن مالکیت هر یک از غرفه‌ها، کلید نیز به مالک تحویل داده خواهد شد.

 

فخرآوران ضمن قدردانی از همه مسئولان و دست اندرکاران به ویژه فرماندار ساری و نیز همراهی و صبوری شهروندان مرکز مازندران، گفت: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز اعم از جاده، برق، گاز، تلفن و اینترنت فراهم شده است و کاملا مکان جدید آمادگی فعالیت کاری خود را دارد.

 

وی تاکید کرد: پس از تحویل غرفه‌ها به مالکین، همانگونه که قول دادیم کار جابجایی و انتقال از میدان قدیم به مکان جدید در پنجمین روز از فروردین ماه سال 1402 انجام خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران، متذکر شد: هیچ بهانه و مانعی برای انتقال وجود ندارد و خوشبختانه با کمک و حمایت‌هایی که در ماه‌های اخیر به این مجموعه شد با رفع موانع، تسهیل در کار و تسریع در ارائه خدمات دستگاه‌های ذیربط، کار به فرجام رسید و ما نیز به وعده انتقال خود در 5 فروردین سال 1402 عمل خواهیم کرد.

فخرآوران گفت: میدان بار قدیم ساری دارای ۹۴ غرفه و در زمینی به وسعت دو هکتار بود که میدان جدید با بیش از ۲۰ هکتار و ۱۵۵ غرفه ۲۸۵ مترمکعبی یک فضای حدود 10 برابری را برای فعالیت حجره داران فراهم کرده است.

به گفته وی، تا به اینجای پروژه بالغ بر 120 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه