نمایشگاه بهاره ساری از 15 الی 24 اسفندماه در مرکز نمایشگاهی نیاوران برگزار می‌شود/تشدید نظارت‌ها بر بازار ساری
رئیس اتاق اصناف ساری خبر داد

نمایشگاه بهاره ساری از 15 الی 24 اسفندماه در مرکز نمایشگاهی نیاوران برگزار می‌شود/تشدید نظارت‌ها بر بازار ساری

ایمانی، رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: نمایشگاه بهاره ساری از 15 الی 24 اسفندماه در محل مرکز نمایشگاهی نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف، تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری نمایشگاه بهاره در ساری خبر داد.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال ثبت نام متقاضیان صنفی برای حضور در این نمایشگاه هستیم؛ افزود: نمایشگاه بهاره ساری از 15 الی 24 اسفندماه در محل مرکز نمایشگاهی نیاوران برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 الی 22 جهت خرید اقلام مورد نیاز به این نمایشگاه مراجعه کنند.

 

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که متشکل از 300 غرفه عرضه کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است اقلامی نظیر پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و گل وگیاه عرضه خواهد شد.

 

نماینده اتاق اصناف مازندران در اتاق ایران، گفت: هم اکنون طرح «فجر تا فطر» با محوریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای مازندران در حال اجرا است که در این طرح، 34 قلم کالا با 10 تا 25 درصد تخفیف به عموم عرضه خواهد شد.

 

 

ایمانی از آغاز طرح نظارت  و بازرسی بازار عید و همچنین بازار عرضه محصولات و اقلام اساسی خانوار در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های ذیربط تا نیمه فروردین سال آینده  اجرا خواهد شد و با متخلفان صنفی به ویژه گرانفروشی برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های عرضه مایحتاج شب عید و ماه رمضان در ساری با هدف عرضه مایحتاج مردم با قیمت و کیفیت مناسب در دستور کار قرار دارد؛ متذکر شد: عرضه  اقلام و میوه های تنظیم بازاری نیز در این نمایشگاه جهت رفاه شهروندان مرکز استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه