برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت بارفروشان دشت سبز شمال+ نتایج/انتقال به میدان بار جدید ساری در 5 فروردین انجام می‌گیرد
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد:

برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت بارفروشان دشت سبز شمال+ نتایج/انتقال به میدان بار جدید ساری در 5 فروردین انجام می‌گیرد

امیرحسین فخرآوران از برگزاری مجمع عمومی شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال در هفتم اسفندماه و تعیین نفرات هیات مدیره جدید با برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ضمن رد کلیه شایعات در خصوص تاخیر در فرآیند انتقال اعلام می‌کنم که در 5 فروردین 1402 انتقال به مکان جدید انجام و رسما میدان جدید مرکز استان، آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش مازنداصناف، امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما از برگزاری مجمع عمومی شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال در هفتم اسفندماه خبر داد و گفت: انتخابات هیات مدیره جدید این شرکت نیز با حضور حداکثری سهامداران ودر صحت و سلامت کامل در فضایی کاملا آرام و بدون هیچگونه تنش، برگزار شد.

 

وی افزود: در پایان برگزاری انتخابات وپس از شمارش آرا در نهایت آقایان امیرحسین فخرآوران، احمد فخرآوران، رضا صحراپیما، محسن رحمانی، محمود مالک، حسن یعقوبیان و سیدرضا حسینی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.

 

 رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: تعیین سمت این نفرات انجام نشده است و تعیین سمت داخلی به زودی با حضور تمامی نفرات برگزار ومتعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

فخرآوران ادامه داد: با برگزاری انتخایات و تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره جدید، بنا است تا در نیمه شعبان با قرعه کشی مراسم تحویل غرفه‌ها با حضور تمامی سهامداران میدان بار جدید انجام خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: پس از مشخص شدن غرفه هر یک از سهامداران وتحویل آن به مالکین و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای جایجایی، در 5 فروردین 1402 انتقال به مکان جدید انجام و رسما میدان جدید مرکز استان، آغاز به کار خواهد کرد.

 

 رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران، عنوان کرد: با کمک وهمراهی فرماندرا ساری خوشبختانه کلیه زیرساخت‌های لازم اعم از آب، برق، گاز و مخابرات فراهم شده است و کنتورها در حال نصب است و لایه دوم اسفالت نیز در حال انجام است.

 

فخرآوران گفت: هیچ مشکل و مانعی برای انتقال وجود ندارد و در فرصت باقیمانده تا 5 فروردین، مراسم قرعه کشی تحویل حجره‌ها و مابقی کار میدان بار انجام و انتقال به مکان جدید در هفته نخست فروردین انجام خواهد شد.

 

وی با تکذیب برخی شایعات مبنی بر تاخیر در انتقال کسبه میدان بار قدیم به مکان جدید، گفت: هیچ مشکلی در فراهم بودن شرایط و زیرساخت های لازم وجود ندارد و کار انتقال در روز پنجم فروردین انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه