میزکار فرمانداری کماکان در میدان تره‌بار مستقر است/هیچ مماشاتی در تاخیر انتقال به مکان جدید پذرفته نیست
فرماندار شهرستان ساری:

میزکار فرمانداری کماکان در میدان تره‌بار مستقر است/هیچ مماشاتی در تاخیر انتقال به مکان جدید پذرفته نیست

فرماندار شهرستان ساری درباره آخرین وضعیت انتقال میدان میوه و تره‌بار این شهر گفت: جلسه‌‌ای در ارتباط با نحوه تقسیم و توزیع حجره‌ها در میدان میوه و تره‌بار جدید در حال برگزاری است تا انتقال مسالمت‌آمیز صورت گیرد، در حال حاضر نماینده فرمانداری در میدان بار برای کمک به انتقال مستقر است.

به گزارش مازنداصناف،  اوایل بهمن‌ماه بود که محمدعلی نوبخت فرماندار ساری با استقرار دفتر کارش در میدان میوه و تره‌بار ساری اعلام کرد؛ مصمم به افتتاح این مرکز در دهه فجر هستیم که نهایتا با پیگیری‌های انجام شده طرح مذکور افتتاح شده است.

اما درباره بهره‌برداری میدان میوه و تره‌بار ساری و انتقال آن مباحثی مطرح است که در این زمینه فرماندار ساری اظهار کرد: فاز نخست میدان میوه و تره‌بار مرکز استان شامل نیوجرسی، رمپ‌ها، آسفالت، آب، برق، گاز، مخابرات و حوزه زیرساختی به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه میدان میوه و تره‌بار دارای ۱۵۵ حجره است، افزود: نکته بعدی بحث تقسیم حجره‌ها و انتقال آن است که باتوجه به ایام شب عید موضوع توزیع مرکبات در کل استان در این فاصله زمانی باید این انتقال انجام شود.

فرماندار ساری با بیان اینکه خواسته ما این بود که باید هیأت مدیره میدان میوه و تره‌بار باید ورود جدی در بحث انتقال داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث زیرساختی انجام شد باید انتقال انجام شود.

نوبخت اضافه کرد: موضوع دیگر این میدان هم بحث میدان میوه و تره‌بار بود و هم به‌صورت غیرمستقیم هم به عنوان پایانه اقتصادی ایفای نقش کند که در این زمینه موضوع سردخانه و سورتینگ و زمین‌های اطراف می تواند برنامه خاصی برای استان رقم بزند.

وی با اعلام اینکه جلسه‌‌ای در ارتباط با نحوه تقسیم و توزیع حجره‌ها در میدان میوه و تره‌بار جدید در حال برگزاری است تا این روند مسالمت‌آمیز اتفاق بیفتد، اظهار کرد: در حال حاضر نماینده فرمانداری در میدان بار برای کمک به انتقال مستقر است.

فرماندار شهرستان ساری اضافه کرد: در گذشته یکی از دلایلی اینکه انتقال با حساسیت بود، حرف‌شان این بود زیرساخت‌ها کامل نیست ولی اکنون باتوجه به انجام تمامی امکانات زیرساختی از جمله رمپ خروجی و ورودی، جدول، نیوجرسی، آسفالت، برق، آب، گاز و مخابرات مشکل و بهانه‌ای برای نرفتن وجود ندارد.

نوبخت بیان کرد: طی مکاتبه‌ای با دادستان و براساس مصوبه شورای تامین باتوجه به خواسته سهام‌داران اگر همکاری صورت نگرفت قاطعانه مکان قبلی پلمب شده و هیچ مماشاتی پذیرفته نیست و منتها می‌خواهیم با توجه به پایان سال و پذیرایی از مسافران نوروزی این مهم در فضای گرم و صمیمی انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

 


ارسال دیدگاه