گرانفروشی بیشترین میزان فراوانی تخلفات در ایام کشیک نوروزی در مازندران
اکبرزاده نائب رئيس تعزيرات حکومتي در مازندران:

گرانفروشی بیشترین میزان فراوانی تخلفات در ایام کشیک نوروزی در مازندران

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;اکبرزاده&nbsp;نائب رئیس تعزیرات حکومتی در مازندران در گفتگو با مازند اصناف گفت:گرانفروشی بیشترین میزان فراوانی تخلفات در ایام کشیک نوروزی در مازندران را داراست.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده : علیرضا اکبرزاده نائب رئیس اداره تعزیرات حکومتی در مازندران به خبرنگار ما گفت: طرح نظارت از بازار ویژه ی ایام نوروز 93 که از 15 اسفند  در استان آغاز شده بود دیروز 15 فروردین خاتمه یافت.

جانشین ستاد کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی مازندران گفت: از ابتدای طرح کشیک نوروزی تا  پایان این طرح در مجموع2.542 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی در استان ارجاع شده است که از این تعداد , 2327 پرونده مختومه اعلام شده است.

معاون  اداره تعزیرات حکومتی در مازندران در بخش دیگری از این گفت و گو در مورد ارزش ریالی احکام در ایام کشیک نوروزی در مازندران به خبرنگار ما پاسخ داد: میزان مبلغ محکومیت در استان به مبلغ 37.505.184.460 ریال در بخش های کالا و خدمات , بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ... می باشد.

اکبرزاده در ادامه با اشاره به انجام گشت های مشترک با ذستگاه های مرتبط در سطح استان اذعان داشت : در طول مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تعداد 1950 مورد گشت مشترک با همکاری دستگاه های مرتبط در استان انجام شد که این امر منتج به تشکیل 1694 پرونده تخلف گردید.

معاون اجرایی ادره کل تعزیرات حکومتی در مازندران با اشاره به بررسی آماری پرونده های وارده در پایان این طرح   تصریح کرد : گرانفروشی بیشترین میزان فراوانی تخلفات در ایام کشیک نوروزی در مازندران را داراست.

وی در خاتمه ی این گفتگودر خصوص   آمار فراوانی پرونده تخلفات در استان به مازند اصناف گفت : گرانفروشی 941 پرونده , عدم درج قیمت بر روی کالا 850 مورد , صدور فاکتور 271 پرونده , کم فروشی 112 پرونده و عدم رعایت بهداشت 104 پرونده و ما بقی پرونده ها مرتبط با سایر تخلفات تعزیراتی می باشند.


ارسال دیدگاه