دستگیری محتکر میلیاردی روغن خودرو در بابل/ ۱۶ هزار و ۶۷۶ قوطی روغن خودرو کشف شد
جانشین فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری محتکر میلیاردی روغن خودرو در بابل/ ۱۶ هزار و ۶۷۶ قوطی روغن خودرو کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری محتکر میلیاردی روغن خودرو در بابل خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش مازنداصناف، سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی اقتصادی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از محتکران روغن خودرو در آن شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بابل با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل از محل نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

حسینی از کشف ۱۶ هزارو ۶۷۶ قوطی روغن خودرو از انبار متعلق به متهم خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس نیز از کشف زمین خواری ۴ میلیارد ریالی و خلع ید در محور کندوان خبر داد.

محسن سلیمانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی زمین ملی در حاشیه محور اصلی کندوان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن ۲۰ متر مربع از اراضی ملی اقدام به احداث بنای تجاری در آن کرده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس بنای ایجاد شده در این زمین تخریب شد.

سلیمانی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه