میدان جدید میوه و تره بار ساری به نام انقلاب اسلامی نامگذاری شود/ گره پروژه‌های نیمه تمام با کار شبانه روزی و انقلابی باز می‌شود
نماینده ولی فقیه در مازندران :

میدان جدید میوه و تره بار ساری به نام انقلاب اسلامی نامگذاری شود/ گره پروژه‌های نیمه تمام با کار شبانه روزی و انقلابی باز می‌شود

آیت الله لایینی با اشاره به لزوم واگذاری مسئولیت پروژه‌های نیمه تمام متعدد استان به افراد با روحیه انقلابی و جهادی گفت: پیشنهاد میکنم اگر نامی برای این میدان انتخاب نشده، با توجه به افتتاح آن در دهه فجر، نام میدان میوه و تره‌بار انقلاب اسلامی را انتخاب کنید.

به گزارش مازنداصناف، آیت‌الله محمدباقر لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه این پروژه آبروی نه ساری بلکه استان است. اظهار کرد: همه ما به این نتیجه رسیدیم که بخش پایانی پروژه بسیار مهم است و کار را آن کرد که تمام کرد.

وی افزود: طولانی شدن طرح‌های عمرانی مهم به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نیست و مسئولان دستگاه های اجرایی باید با تلاش شبانه روزی این طرح‌ها را در کمترین زمان تکمیل کنند تا مردم از نتابج آن بهره مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد:  ما پروژه‌های نیمه کاره فراوانی در استان داریم و لذا باید کار  را به دست کسانی داد که جهادی و انقلابی عمل کرده و کار را تمام کنند.

لایینی گفت: امروز شاهد پروژه‌ای هستیم که می‌تواند بخشی از نیازهای زیرساختی صادرات را نیز پوشش دهد.

وی تاکید کرد: فرماندار ساری ۲۵ روز دفتر خود را به این میدان آورد و کار را تمام کند و اکنون پیشنهاد می‌کنیم دفتر خود را به کارخانه زباله‌سوز و سه راه جویبار ببرد تا این دو پروژه نیمه کاره نیز در اسرع وقت به اتمام برسد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: پیشنهاد میکنم اگر نامی برای این مجموعه انتخاب نشده است چون در دهه فجر به افتتاح رسیده است و کار انقلابی برای این مرکز انجام گرفته است؛ نام آن را میدان میوه و تره‌بار انقلاب اسلامی نامگذاری کنید و دعا می‌کنم این مرکز یک مرکز حلال خوری باشد.

آیت الله لایینی متذکر شد: امیدواریم درآمد این مرکز درآمد حلال باشد و نمازخانه آن نمازخانه‌ای در خور و کاملا مجهز و با حضور حداکثری کسبه باشد.

انتهای پیام/

 

 

 


ارسال دیدگاه