برگزاری مجمع عمومی سهامداران میدان میوه و تره بار ساری در سوم اسفندماه/فعالیت میدان جدید در نیمه نخست فروردین 1402 آغاز می‌شود
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران:

برگزاری مجمع عمومی سهامداران میدان میوه و تره بار ساری در سوم اسفندماه/فعالیت میدان جدید در نیمه نخست فروردین 1402 آغاز می‌شود

فخرآوران در آیین افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار ساری ضمن قدردانی از صبوری مردم و تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران این پروژه گفت: تحویل غرفه‌ها پس از برگزاری انتخابات در سوم اسفندماه و انتقال از میدان سابق به میدان جدید نیز در هفته نخست فروردین سال آینده صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش مازنداصناف، بعدازظهر امروز طی آیینی پروژه میدان میوه و تره‌بار ساری با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران، آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران،نوبخت فرماندار ساری، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی، اتاق اصناف و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی و نیز کسبه و بازار پس از ۱۴ سال انتظار، افتتاح شد.

 


امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران در این مراسم اظهار کرد: از تمامی مردم صبور مرکز استان برای طولانی شدن پروژه‌ میدان بار تشکر کنم.

وی با قدردانی از فرماندار ساری در تسریع اجرای پروژه، افزود: امروز شاهد افتتاح فاز نخست این پروژه هستیم.

رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: مجمع عمومی در سوم اسفندماه برگزار و هیات مدیره جدید انتخاب خواهد شد.

این مسئول صنفی ادامه داد: مراسم تحویل غرفه‌ها در نیمه نخست اسفندماه امسال و پس از برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

فخرآوران عنوان کرد: انتقال غرفه‌ها از میدان سابق به میدان جدید در هفته نخست فروردین سال آینده صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: میدان بار قدیم ساری دارای ۹۴ غرفه و در زمینی به وسعت دو هکتار بود که میدان جدید با بیش از ۲۰ هکتار و ۱۵۵ غرفه ۲۸۵ مترمکعبی یک فضای حدود 10 برابری را برای فعالیت حجره داران فراهم کرده است.

رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران با بیان اینکه کلنگ این مجموعه در سال ۱۳۸۶ زده شد که مجموعا سه پیمانکار جابه جا شد؛ گفت:هزینه انجام شده این پروژه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد  تومان است.

فرماندار ساری: با روحیه جهادی غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازیم

نوبخت فرماندار ساری نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در طلیعه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح فاز نخست میدان میوه و تره‌بار ساری هستیم.

وی افزود: دشمنان بدانند که ما فرزندان امام و شهدا هستیم و تسلیم نشده و از غیرممکن، ممکن می‌سازیم.

فرماندار شهرستان ساری خاطرنشان کرد: برای نشاط مردم به صورت جهادی و خستگی‌ناپذیر در میدان هستیم.

این مسئول ادامه داد: ما می‌توانیم امکان پذیر است و همانگونه که افتتاح این پروژه ممکن شد در آینده‌ای نزدیک انتقال هم صورت می‌گیرد.

نوبخت بیان کرد: کار برای ما تمام نشده است و با قدرت و جهادی فعالیت‌های خود را دنبال خواهیم کرد.

وی متذکر شد: همدلی و هم صدایی تمامی دستگاه‌های اجرایی، مدیران و نمایندگان مجلس و کارگران این پروژه منجر به خلق این دستاورد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 


ارسال دیدگاه