کارشکنی منفعت‌طلبان و دستان نامرئی دلیل تاخیر 15 ساله احداث میدان میوه و تره بار ساری
فرماندار ساری اعلام کرد:

کارشکنی منفعت‌طلبان و دستان نامرئی دلیل تاخیر 15 ساله احداث میدان میوه و تره بار ساری

فرماندرا ساری با بیان اینکه متاسفانه هر روز با یک مشکل جدید و دست‌های نامریی برای به تاخیر افتادن افتتاح پروژه میدان تره بار ساری مواجه هستیم؛ گفت: متاسفانه پروژه‌ها برای برخی‌ها به یک قلک تبدیل شده است که در کنار آن برای خود کیسه بدوزند و منفعت این افراد در تاخیر افتتاح این پروژه‌ها است.

به گزارش مازنداصناف، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در گفت‌وگو با خبرنگار ما  با بیان اینکه  یکی از برنامه‌های ما در دهه فجر امسال افتتاح میدان میوه و تره‌بار ساری است؛ گفت: متاسفانه هر روزه با یک مشکل جدید و دست‌های نامریی برای به تاخیر افتادن  افتتاح این پروژه مواجه هستیم.

 

وی افزود: در مدت یکسال عمر مدیریتی بنده، ۱۵ صورتجلسه برای راه اندازی میدان میوه و تره‌بار برگزار شد و لذا با استقرار دفتر کار از نزدیک پیگیر راه اندازی و تسریع این پروژه باشیم.

 
فرماندار ساری با بیان اینکه طی این مدت دریافتیم پیمانکار نزدیک به ۲۸ میلیارد تومان پول گرفته است و اگر اراده و همت جدی وجود داشت باید تاکنون این پروژه به  افتتاح می‌رسید.
 
نوبخت ادامه داد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت خوبی دارد، آسفالت در حال انجام است و در تلاش هستیم تا افتتاح این پروژه به دهه فجر امسال برسد.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه یکی از دلایل عقب ماندگی پروژه‌های چند ده ساله ساری که یکی از آن‌ها همین میدان میوه و تره بار است به منفعت طلبی برخی از افراد و کارشکنی فرصت‌طلبان باز می‌گردد.
 
فرماندار ساری تصریح کرد: متاسفانه پروژه‌ها برای برخی‌ها به یک قلک تبدیل شده است که در کنار آن برای خود کیسه بدوزند و منفعت این افراد در تاخیر افتتاح این پروژه‌ها است و اگر پروژه های بزرگی همچون ساری-تاکام، زباله سوز و میدان تره بار به بهره برداری برسد این افراد متضرر خواهند شد.
 
وی با بیان این که میدان میوه و تره بار از سال ۸۶ تاکنون به طول کشیده است؛ گفت: ۱۵ سال ساخت این پروژه طول کشیده است و هنوز هم به بهره برداری نرسیده است.
 
فرماندار ساری گفت:  افتتاح این پروژه می تواند این میدان را به پایانه اقتصادی در استان تبدیل کند اما شاهد تعلل در اجرای این پروژه هستیم.
 
انتهای پیام/
 

 

 

ارسال دیدگاه