انتقاد از کاهش کیفیت و افزایش چند برابری قیمت لوازم یدکی خودرو
یک تعمیرکار خودرو مطرح کرد؛

انتقاد از کاهش کیفیت و افزایش چند برابری قیمت لوازم یدکی خودرو

ساری- محمدی، یک تعمیرکار خودرو در ساری گفت: به رغم آن که کیفیت برخی از لوازم یدکی خودرو کاهش یافته اما نرخ آن طی چندماه گذشته چند برابر شده است.

به گزارش مازنداصناف ؛ جعفر محمدی  با اشاره به افزایش قیمت قطعات خودرو طی چندماه گذشته اظهار داشت: ثیمت قطعات طی چندماه گذشته دو تا سه برابر افزایش یافته است.

وی همچنین نداشتن کیفیت قطعات را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: قطعات یدکی و مورد نیاز پراید از نظر کیفیت افت محسوسی یافته است ولی کیفیت قطعات خودرو پژو نسبت به دیگر خودروها بهتر شده است.

این تعمیرکار خودرو افزود: کیفیت قطعات به رغم آن که افزایش نیافته اما از نظر قیمتی افزایش داشته است و این مسئله سبب می شود تا هزینه های مصرف کننده افزایش یابد.

محمدی نظارت بر بازار توزیع قطعات خودرو را الزامی دانست و گفت: کیفی نبودن قطعات و گارانتی نداشتن آب سبب بروز مشکلات فنی در خودرو می شود و تبعات زیانباری دارد.

وی با اظهار این که هر قطعه یدکی دارای عمر مصرف است، خواستار توجه به آن از سوی رانندگان و مالکان خودرو شد و گفت: نقش قطعات یدکی باکیفیت در ارتقای سلامت فنی خودرو تاثیر به سزایی دارد.

این تعمیرکار خودرو در عین حال خواستار ساماندهی مراکز فروش غیرمجاز قطعات یدکی در مناطق مختلف استان شد و گفت: در بیشتر تعمیرگاه ها و مغازه ها شاهد فروش لوازم یدکی هستیم درحالی که بیشتر آن ها مجوزی برای فروش ندارند.

منبع: بازار

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه