کشف 700 میلیون ریالی آرد قاچاق در میاندورود/عامل غیر مجاز تهیه و توزیع آرد گندم دستگیر شد
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود خبر داد

کشف 700 میلیون ریالی آرد قاچاق در میاندورود/عامل غیر مجاز تهیه و توزیع آرد گندم دستگیر شد

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 6 تن و نیم آرد خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک دستگاه خودروی ایسوزو خبر داد و گفت: ارزش ارزش آردهای کشف شده را بالغ بر 700 میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش مازنداصناف، شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف بیش از 6 تن  آرد خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک دستگاه خودروی ایسوزو خبر داد. 

 
وی در تشریح این خبر، افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی، حین گشت زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل آرد مشکوک و با هماهنگی قضائی، خودرو را متوقف کردند. 

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به کشف 6.5 تن آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش آردهای کشف شده را بالغ بر 700 میلیون ریال برآورد کردند. 

باقری گلوردی با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و خودروی توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تاکید کرد: در این عملیات پلیسی یک عامل غیر مجاز تهیه و توزیع آرد گندم دستگیر شد. 

وی متذکر شد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا را در اولويت هاي کاري خود قرار داده و با اجراي طرح های مختلف در این راستا در برخورد جدی با پدیده قاچاق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه