حذف گنجی از ترکیب هیئت رئیسه و جایگزینی شجری با نظر کمیسیون نظارت/تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف ساری شد
سرانجام تعیین سمت اتاق اصناف ساری انجام شد؛

حذف گنجی از ترکیب هیئت رئیسه و جایگزینی شجری با نظر کمیسیون نظارت/تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف ساری شد

سرانجام و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، انتخابات داخلی هیات رئیسه اتاق اصناف ساری که دو جلسه ملغی را پشت سر گذاشته بود با حذف یکی از منتخبان و انتخاب تورج ایمانی به‌عنوان رئیس اتاق اصناف به کار خود پایان داد.

به گزارش مازنداصناف،  در حالی اغلب کرسی‌های اتاق‌های اصناف مازندران نفرات خود را با برگزاری انتخابات داخلی و تعیین سمت نفرات شناختند که این روال صنفی در مرکز مازندران با غیبت دو منتخب انتخابات اخیر اتاق اصناف در مرکز استان به تاخیر و اختلال افتاد.

سرانجام و طی روز جاری، طی موافقت با ارائه مدارک مثبته مجتبی کواکبیان و حذف محمد گنجی و متعاقبا جایگزینی سیدعلی شجری عضو علی‌البدل، اعضای هیات رئیسه گرد هم آمدند و با رای داخلی، سمت نفرات اتاق اصناف ساری مشخصی شد.

با برگزاری انتخابات داخلی جهت تعیین سمت ترکیب جدید هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری در نهایت و پس از شمارش آرای ماخوذه، تورج ایمانی به مدت 4 سال به‌عنوان رئیس جدید این اتاق انتخاب و معرفی شد. 

بر این اساس و طبق آرای اعلام شده، هادی حق‌پرست به عنوان نائب رئیس اول و مجتبی کواکبیان به عنوان نائب رئیس دوم اتاق اصناف ساری معرفی شدند.

گفتنی است با توجه به تعیین سمت داخلی انجام شده،  حشمت لقمانمی به عنوان دبیر و سیدعلی شجری  نیز به عنوان خزانه دار اتاق اصناف ساری انتخاب و معرفی شدند.

  تبصره 1- ماده 9 قانون نظام صنفی. در صورت غیبت غیرموجه هر یک از منتخبین در جلسه تعیین سمت (به تشخیص رییس کمیسیون نظارت) عدم حضور بعنوان انصراف تلقی شده و مطابق مقررات نفر علی البدل جایگزین می شود.

انتهای پیام/

 

تصاویر خبر

ارسال دیدگاه