مهربانی یک مشاوره املاک در ساری/ تمدید قرارداد اجاره به صورت رایگان

مهربانی یک مشاوره املاک در ساری/ تمدید قرارداد اجاره به صورت رایگان

مدیریت یک مشاوره املاک در شهر ساری بابت تمدید قراردادهای اجاره هزینه ای دریافت نمی کند.

به گزارش مازند اصناف؛ مستاجر که باشی سر سال  با کلید واژهای «خونه کجا بگیرم، صاحب‌خانه قرار دادم و تمدید می‌کنه، کاش یه پولی برسه بتونم خونه بخرم، اگه صاحب‌خانه متقاعد بشه  قرار داد مو تمدید کنه پیش کدام مشاور املاک برم، وای بابت تمدید اجاره بها دوباره باید یه پول اضافه تو این گرونی به مشاور املاک بدم.» درگیری!.

 به واسطه حضور خیرخواهانه بسیاری از صاحب‌خانه‌ها اتفاقات خوبی رقم خورده و خبرهای زیادی از مهر و عطوفت صاحبخانه نسبت به مستاجران انتشار داده شده است.

در این گزارش با مشاور املاکی در ساری که هزینه تمدید قرار داد اجاره بها را از مستاجران دریافت نمی‌کند؛ گفت‌وگو کردیم...

محسن نوائیان با نصب بنر بزرگ در کنار مشاور املاک خویش و انتشار آن در فضای مجازی مشتریان از شهرهای مختلف استان مازندران برای تمدید قرار داد اجاره دارد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تصمیم گرفت که گامی در جهت کاهش هزینه مستاجران برداردم، افزود: این تصمیم به دلیل وجود شرایط اقتصادی بوده و تلاش کردم که یک اقدام هر چند کوچک برای حمایت از مردم بردارم.

مستاجرانی از شهرهای مختلف استان مازندران برای تمدید رایگان قرار داد اجاره مراجعه کردند و همین موضوع باعث دلگرمی همکاران بنده شده است؛ همه اقدامات قانونی و تعیین احراز هویت املاک در این مجموعه انجام می‌شود.

این مسؤول مشاور املاک در پاسخ به این سوال که آیا واقعا مبلغی بابت تمدید اجاره دریافت نمی‌کنید، گفت: با وجود اینکه برای ما هزینه‌های را هم در بر دارد اما رقمی بابت تمدید اجاره بها دریافت نمی‌کنم.

 پشت کوچه مهربانی انسان‌های خلاقی هستند که مترصد فرصت مناسب برای اجرای نقشه‌های خوب‌شان هر روز در تکاپو هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه