کمک مومنانه لبیک به ندای رهبری است/فقر فرهنگی و مهارت پیچیده‌تر از فقر اقتصادی
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه مياندورود:

کمک مومنانه لبیک به ندای رهبری است/فقر فرهنگی و مهارت پیچیده‌تر از فقر اقتصادی

<p><span style="font-size: larger;">مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود با بیان اینکه کمک مومنانه یکی از مظاهر خط امام راحل و لبيک به رهبری است؛ گفت: نازل&zwnj;ترين نوع فقر، فقر اقتصادی است، اما فقر فرهنگی و فقر مهارت با سبد کالا حل نمی&zwnj;شود و پيچيده&zwnj;تر است.</span></p>

به گزارش مازنداصناف؛ رزمایش کمک مومنانه با همت حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسجد باب الحوائج(ع) اسلام آباد با حضور جواد کردان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود، علی‌اکبر دلاک‌خیلی فرمانده حوزه‌ مقاومت بسيج امام خامنه‌ای سپاه مياندورود و با سخنرانی حجت‌الاسلام قائمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام قائمی در این مراسم با بيان اينکه از مظاهر خط امام (ره) همين کمک مومنانه است، اظهار کرد: کمک مومنانه لبيک به رهبری است و تاريخ قضاوت خواهد کرد که ملت ايران چه ملت باشکوهی است.

وی با بيان اينکه سه خصلت برای حضرت علی (ع) بسيار استراتژيک است، خاطرنشان کرد: ابوکرار يعنی پدر مهاجمان، ابوتراب پدر خاکی‌ها و ابوالايتام پدر ايتام، سه خصلت ويژه آن حضرت است که ما بايد به اين سه خصلت برجسته پدری نزديک شويم.

       

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود، خاطرنشان کرد: سردار شهيد همدانی در ابتدای جنگ در سوريه همسر و دو دختر جوان خود را به سوريه برد و آنجا مستقر کرد و حتی در برهه‌ايی امکان داشت خانواده‌اش اسير داعش شوند؛ در حالیکه يکی از اوج وحشی گری‌های داعشی‌ها تعدی به نواميس بود، اما سردار مهاجمی بود که اهل فرار نبود.

حجت‌الاسلام قائمی با تاکيد بر اينکه قرآن می‌فرمايد که اگر مقاومت کنيد پيروزی متعلق به شما است، تاکید کرد: اينکه يک عده همه چيز را در امضای کری و اجازه آمريکا ببينند و از مقاومت فاصله بگيرند، شکست حتمی است؛ گرچه مقاومت شايد با سختی همراه باشد، اما نتيجه آن بسيار بهتر از سازش است.

        

وی به ابوتراب يعنی خاکی بودن ويژگی حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: مسئولان اگر خوی اشرافی‌گری نداشته باشند مردم در هر شرايطی با آن‌ها همراه خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود با اشاره به توجه ويژه حضرت علی(ع) به ايتام، تصریح کرد: امام خمينی(ره) تنها بعد از 22 روز از پيروزی انقلاب اسلامی، کميته امداد را تشکيل داد و نشان از توجه ويژه امام به محرومان است و از ويژگی پيروان امام خمينی(ره) هم کمک کردن به محرومان است.

         

قائمی با بيان اينکه نازل‌ترين نوع فقر، فقر اقتصادی است، اذعان کرد: فقر فرهنگی با سبد کالا حل نمی‌شود و پيچيده‌تر است و ما فقر مهارت هم داريم و نياز داريم که مهارت خود را بيشتر کنيم، چون بيکاری را نمی‌توان با پول حل کرد، بلکه تنها با مهارت حل می‌شود.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه